Thegnomonworkshop Creating a Combat Finishing Takedown
تسلط بر یک انیمیشن با گردش کار حرفه ای که سالها تجربه تولید آن آزمایش شده است ، آسان تر می شود. انیماتور ارشد Patrick Przybyla روی عناوین مختلف عمل AAA کار کرده و اکنون در بیش از سه ساعت آموزش دقیق تکنیک های اثبات شده خود را به اشتراک می گذارد. این دوره آموزشی که برای هنرمندان سطح متوسط مناسب است ، در نرم افزار MAYA آغاز می شود ، بسته اصلی انیمیشن که Patrick Przybyla در طول زندگی حرفه ای خود در بازی ها استفاده کرده است. او هنگام انتخاب دکل ها و مدل ها برای قهرمانان و دشمنان ، بینش در مورد روند انتخاب خود را به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چرا بسیاری از متخصصان صنعت ، دکل های Kiel Figgins – همانطور که در این کارگاه استفاده می شود – شناخته شده و مورد اعتماد هستند. با جزئیات فرایندی که وی برای ایجاد انیمیشن هایی با کیفیت تولید استفاده می کند ، کارگاه آموزشی پاتریک نحوه تنظیم دکل های انتخاب شده را نشان می دهد و نحوه فیلمبرداری فیلم های ویدیویی خود مرجع را برای اطلاع از مسدود کردن و موقعیت های اصلی انیمیشن نشان می دهد. این سخنرانی جزئیات این موضوع را توضیح می دهد که چگونه افزودن موقعیت های تجزیه می تواند ساختار و جریان بیشتری را در یک دنباله انیمیشن ایجاد کند و نحوه صیقل دادن یک انیمیشن اکشن با ظاهری حرفه ای را در کنار هم قرار می دهد. Patrick Przybyla همچنین به چگونگی ایجاد playblast با کیفیت بالا که شامل چراغ ها و سایه ها است برای ارائه حرفه ای تر ارائه می پردازد. در حالی که این کارگاه برای هنرمندان متوسط طراحی شده است ، مبتدیان همچنین از مفاهیم اصلی ، گردش کار و اصول اساسی که به هر کسی که دانش پایه ای در زمینه انیمیشن در مایا دارد بهره مند می شوند ، قدردانی می کنند. Patrick Przybyla یک انیماتور ارشد در صنعت بازی با بیش از 15 سال تجربه است. او به مارک های مختلف AAA از جمله جنگ ستارگان ، ترانسفورمرها ، سرنوشت و ندای وظیفه کمک کرده است. پاتریک کار خود را در انیمیشن در آکادمی دانشگاه هنر سانفرانسیسکو آغاز کرد و از آن زمان به بعد مشغول بازی است. او عاشق کار در صنعت بازی است و از همان سن که توانایی کنترلر را دارد به بازی های ویدیویی می پردازد. شغل بازی به او اجازه داده است تا با محتوای خود تعاملی باشد و ارتباط غنی تری با شخصیت ها و دنیای بازی هایی که در آنها زندگی می کنند به او بدهد.
- Chapter List :
- 00. Preview
- 01. Introduction
- 02. Character Rigs
- 03. Concept and Reference
- 04. Blocking — Part 01
- 05. Blocking — Part 02
- 06. Breakdowns
- 07. Camera
- 08. In-Betweens
- 09. Finishing