Udemy TIME MANAGEMENT 101 For Personal And Business
چگونه می توان زمان خود را مدیریت کرد ؟ خواه صاحب مشاغل باشید ، برای شخص دیگری کار کنید یا به دلایل شخصی. قبل از شروع این دوره ، فقط می خواهم بگویم که این دوره فقط برای صنعت نیست بلکه در زندگی شخصی من مفید بوده است. بنابراین از این دوره ارزشمند استفاده کنید تا نه تنها برای شغل شخصی خود ، شغلی که در آن کار می کنید و یا زندگی شخصی خود را تطبیق دهید. بنابراین این دوره را در صورت لزوم تطبیق دهید ، همه سخنرانی ها برای شما قابل استفاده نیستند اما من توصیه می کنم از ابتدا تا انتها مطالعه کنید زیرا زندگی راهی دارد که خیلی سریع تغییر می کند و همیشه جای رشد دارد. چه در محل کار باشد و چه به دلایل شخصی ، مدیریت زمان اغلب با تعیین اهداف شروع می شود. این اهداف ثبت شده و ممکن است به یک پروژه ، یک برنامه عملیاتی یا یک لیست وظیفه ساده تقسیم شوند. سپس می توانید فعالیت ها را بر اساس فوریت و اهمیت ، اولویت های تعیین شده و مهلت تعیین شده فهرست کنید. با پیروی از این نتایج فرآیند ، با موفقیت به طرحی منجر می شود که دارای لیست وظایف یا تقویم فعالیت ها است. وظایف روتین و تکراری معمولاً کمتر به وقت آزاد اختصاص می یابد تا در انجام کارهایی که به اهداف مهم کمک می کنند ، کار کند.
- آنچه در Udemy TIME MANAGEMENT 101 For Personal And Business خواهید آموخت :
- چگونه زمان خود را مدیریت و اولویت بندی کنیم
- این دوره آموزشی برای چه کسانی است :
- هرکسی که می خواهد در مدیریت روزمره خود کار کند
- What you’ll learn
- How To Manage And Prioritise Your Time
- Requirements
- None – Just an open mind and willingness to learn