دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار 3DCoat v2022.57 طراحی و مدل سازی سه بعدی

3DCoat

ابزاری است تجاری و بسیار قدرتمند برای طراحی شخصیت ها و مدل سازی ها به صورت دو بعدی و سه بعدی ، که کاربران در 3D-Coat می توانند به ساخت طرح های مختلف بپردازند. نرم افزار Pilgway 3D-Coat از ابزار های حرفه ای برخوردار می باشد و به کاربران اجازه می دهد که به ایجاد مجسمه ، اضافه کردن توپولوژی به صورت خودکار و یا دستی ، ایجاد نقشه های UV ، بافت سطح تعاملی مدل ، تجسم گردش صحنه استاتیک و مدل انیمیشن و … بپردازند.

توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های 3D-Coat محسوب می شود. مدل های وارداتی می تواند به یک مجسمه وکسل تبدیل ، برای تصحیح بیشتر و اضافه کردن قطعات جدید ، ایجاد و اسکن UV ، نقشه برداری ، جابجایی نقشه  ، نقشه ها ، برجسته و منتشر نقشه رنگی را تبدیل کند . پس از همه تغییرات تکمیل شده ، با اتصال ویژه  آنها را می توان منتقل داد به نرم افزار اصلی و اسکن ذخیره شده ، بافت و اطلاعات کامل در مورد شی را تغییر داد. شخصیت ها در طراحی های 2D و 3D به وسیله نرم افزار Pilgway 3D-Coat به راحتی امکان پذیر می باشد.

امروزه شرکت های نرم افزاری ای که در زمیه ساخت برنامه های گرافیکی فعالیت دارند نرم افزارهایی را نیز برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف به کاربران خود ارائه می کنند که رقابت جدی را برای محبوبیت بین کاربران پیش می گیرند که نرم افزار 3DCoat توانسه است امروزه نظرات بسیاری از کاربرانی را که در ساخت مدل ها و شخصیت های سه بعدی فعالیت می کنند جلب کرده باشد . کاربران در این نرم افزار می توانند مجسمه و سخصیت های ساخته شده ی خود را در بازی ها ، فیلم ها ، انیمیشن های سه بعدی استفاده کنند.

  • ویژگی های نرم افزار 3DCoat

  • – قابلیت ضمیمه کردن متریال های هوشمند به لایه ها
  • – محاسبات خمیدگی بهبود یافته
  • – قابلیت تغییر رزولوشن جزییات مدل ها
  • – قابلیت پردازش صحنه ها به وسیله Renderman
  • – قابلیت استفاده آسان از قلم مو هایی با تنوع بالا
نام: 3DCoat
حجم فایل: 918 مگابایت
شرکت سازنده: Pilgway
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2022.57
نسخه: x64
آپدیت: 27 دی1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/10/27 نسخه 3DCoat v2022.57 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. mohamad says:

      سلام.ببخشید میدونم به پست بی ربطه ولی ساییتون کلا محتواش بهم ریخته . با هر مرورگری امتحان کردم همینجوریه . چرا اینجوری شده . روی گزینه دانلود میزنم صفحه دانلود رو نمیاره .این هم عکسشه .مشکل از طرف منه ؟http://uupload.ir/files/jeah_capture.png
      http://uupload.ir/files/grsp_5.png ممنون میشم اگه پاسخ بدید .

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام تغییراتی داره بر روی سایت صورت میگیره ، شاید به خاطر اون باشه .
        چند بار ctrl + f5 رو بزنید درست میشه
        ما را در تلگرام دنبال کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *