دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید Drag Battle Racing v3.25.16

Drag Battle Racing

در سبک بازی های مسابقه است که برای کاربران گوشی ها و یا تبلت های اندروید طراحی شده است . هم اکنون شما می توانید آخرین نسخه از این بازی جذاب را در سایت ما به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید . اتومبیل های خود را ارتقا دهید ، مهارت های جدید را برای آن فعال کنید ، از طرح های خود برای ایجا قطعات جدید استفاده کنید و آن ها را در ماشین خود به کار ببرید تا در بین رقبا برنده شوید . از امکانات این بازی استفاده کنید و ویژگی های ظاهر اتوموبیل خود را تغییر دهید از چراغ ها گرفته تا کیت های بدنه ماشین را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف تغییر دهید و ماشین خکد را جوری که می خواهید درست کنید تا زمانی که در آن می نشینید و رانندگی می کنید از آن لذت ببرید . در طول بازی مهارت های ماشین سواری خود را رفته رفته بالاتر ببرید تا شانس شما در برنده شدن بالا تر برود . تمامی قسمت های ماشین در این بازی قابلیت تعویض و یا ارتقا دارند همانند آیرودینامیک، ترکیب تایر، توزیع وزن، نسبت قدرت به وزن و غیره . در این بازی هیجان انگیز به شما ماموریت هایی در هر مرحله داده می شود که شما در هر ماموریت از مکان های مختلفی رد می شوید و طراحان بازی مکان های فوق العاده زیبا و چشم نوازی را در این بازی قرار داده اند تا بازیکنان در هر مرحله از دیدن مناظر جدید لذت ببرند .

بازی Drag Battle Racing

هیجان انگیز را دانلود کنید و با دیگران به رقابت بپردازید امکانات وقابلیت های ماشین خود را ارتقا ببخشید و در هر مرحله قوی تر ظاهر شوید تا همیشه برنده مسابقه شوید .

 

 

 

نام: Drag Battle Racing
حجم فایل: 144 مگابایت
شرکت سازنده: Ice Storm
تاریخ انتشار: 10/2/2018
ورژن: v3.25.16
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk-zip
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: مسابقه ای
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.1 و بالاتر

به روز رسانی :

1398/12/03 نسخه v3.25.16 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *