دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر A Hole New World

همه جای شهر نابود شده است و موجوداتی بسیار عجیب و خطرناک از دنیای زیر زمین به این مکان آمده اند تا آن را به تباهی بکشانند. در بازی A Hole New World شما به عنوان “استاد معجون ها” باید به این سرزمین خدمت کنید و آن را از شر این موجودات خبیث پاک کنید و شیطان را از این سرزمین برانید. در این بازی هیچ چیزی به نفع شما نیست. از حالت های آسان بازی خبری نیست. از آموزش های مختلف نیز هیچ ردی نیست پس تنها باید در این راه پر خطر پا بگذارید و با استفاده و کمک قهرمان و شخصیت اصلی بازی یعنی Fäy به جستجوی خود ادامه دهید. فراموش نکنید که این شخصیت استاد معجون هاست و بدون شک استفاده مفید از این ابزار می تواند پیروزی شما را تضمین کند. در بازی A Hole New World شما باید از حرکات آکروباتیک و مختلف استفاده کنید استفاده کنید و موجودات مختلف را به چالش بکشید. همین مسئله باعث شده است تا رقبای سرسخت تری برای شما تدارک دیده شود. از این رو باید تمام حواس خود را جمع کنید تا این مسئله به شما آسیب نزند.

سایر توضیحات: بازی A Hole New World یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن است که حال و هوای بازی های قدیمی و کنسول های آتاری و سگا را برای ما زنده می کند. گرافیک این بازی به صورت 2 بعدی و چند بیتی طراحی شده است. البته باید گفت که کنترلرهای این بازی بسیار ساده هستند اما جذابیت آن در داستان و موانع مختلف بازی است. بازی A Hole New World توسط شرکت MadGearGames برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی A Hole New World جدید

مشخصات بازی A Hole New World :

نام بازی : A Hole New World

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : MadGearGames

منتشر کننده : MadGearGames

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

A Hole New World

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *