دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Koihime Enbu RyoRaiRai Version 3 نسخه PLAZA برای کامپیوتر

Koihime Enbu RyoRaiRai

یکی از بازی های مبارزه ای است که در آن شما به عنوان یک زن جنگجو به ایفای نقش می پردازید ، داستانی که در چین باستان و در طول دوران آشفتگی سه امپراطوری روایت می شود . جنگجویان از جناح های رقیب سعی دارند برای پادشاهی ، شکوه و عظمت شخصی خود ، شخصیت اصلی بازی را نابود کنند . Koihime Enbu RyoRaiRai نقطه عطفی برای به روز رسانی های گسترده بازی های آرکید است تا تعادل دوباره را برقرار سازد و حتی تجربه ای را حقیقی تر از مفهوم اصلی جنگنده جهانی ارائه دهد . ترکیب 14 شخصیت مختلف و 8 استراتژیست ، استفاده از سیستم Hougeki و مدیریت دقیق نوار تاکتیکی برای ایجاد حملات ویرانگر ، تمرین در حالت آموزش و بیش از 40 اچیومنت تنها بخشی از ویژگی های بازی را تشکیل می دهد . Koihime Enbu RyoRaiRai یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی های UNKNOWN GAMES و M2 Co.,LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Degica برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

  • توجه فرمایید :
  • برای تبدیل زبان بازی به انگلیسی در منوی بازی پایین ترین گزینه را انتخاب کرده و کلید enter را فشار دهید سپس دوباره پایین ترین گزینه را انتخاب کرده و از قسمت سمت راست گزینه ENG را انتخاب نمایید.

نام: Koihime Enbu RyoRaiRai Version 3
حجم فایل: 4.64 گیگابایت
شرکت سازنده: UNKNOWN GAMES, M2 Co.,LTD
تاریخ انتشار: 2018
ورژن: v3.10
نسخه: PLAZA
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Degica
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/02/03 نسخه Koihime Enbu RyoRaiRai v3.10 - PLAZA اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *