دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Monsters Den Godfall

در ابتدا خدایان زیادی بودند , تا زمانی که جنگ به بهشت رسید . در طول این نبردها , خدایان یکی پس از دیگری سقوط کردند . مرگ هر کدام از خدایان با بارش عظیم شهاب سنگ همراه بود و همین مسئله مرگ ناگهانی پرستش کنندگان را به ارمغان می آورد . همانطور که خدایان سقوط می کردند و تمام سرزمین های پادشاهی به وسیله مرگ به هلاکت میرسید , بسیاری ایمان خود را به امید رهایی بخشیدند . بدون داشتن اعتقاداتی استوار ، تعداد زیادی به داشتن ثروتی انبوه و فساد , بله گفتند زیرا قدرت های شیطانی آنها را بالاجبار وارد جهانی بی بازگشت کرده بودند . در حال حاضر ، تنها یک خدا وجود دارد . پیشوایان او بر انسانهای باقی مانده و با مشت آهنین حکمرانی می کنند . قبیله های کوتوله در سرتاسر سرزمین ها غارت و سرکوب و سپس سوزانده می شوند . ساحران , استخوان های مردمان تمدن دور را جمع آوری می کنند تا روح آنها آرام گیرد . یونانیان سعی دارند نظم این جهان را برهم زده و از این جهان خارج شوند .

سایر توضیحات : Monsters Den Godfall یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Monstrum طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . وحشت در عمق وجود مردمان رخنه کرده است . سرنوشت انسانیت به ریسمانی آویزان است . حالا وقت یکسره کردن اتفاقات است . پنجاه سال از سقوط خدایان می گذرد و بازماندگان و فرزندان آنها برای زنده ماندن و بازسازی در جهان تغییر یافته , تلاش می کند . پیشرفت شخصیت به معنای افزایش آزادی برای شخصی سازی تیم قهرمانان , سفر به سرزمین های اشغالی , بازدید از شهرهای جدید و سیاه چال ها ، ویرانه های جستجو و پیدا کردن مکان های پنهان , صدها آیتم و بیش از 100 نوع دشمن هر کدام با مهارت های منحصر به فرد و نیازمند رویارویی با آنها به روش های مختلف تاکتیکی تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Monsters Den Godfall :

نام بازی : Monsters Den Godfall

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Monstrum

منتشر کننده : Monstrum

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Monsters Den Godfall

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *