دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود Mutant Football League Sin Fransicko Forty Nightmares

Mutant Football League دارای  بخشی چهار نفره به صورت محلی است که یک گیم پلی زیبا و مهیج را برای شما به ارمغان می آورد . شما می توانید از میان 18 تیم که همگی تشنه ی خون هستند یکی را انتخاب کنید ، اعضای این تیم ها شامل سربازان اسکلتی ، ربات ها ، آدم فضایی های خلاف کار  ، انسان های جهش یافته ،ارک های غول اسا و … می شود .این بازی تجربه ی فوتبال آمریکایی را به یک گیم پلی مرگبار تبدیل کرده است یک گیم پلی استراتژیک 7 به 7 که همواره با خشونت همراه است .شما می توانیدبه داور رشوه دهید ، بمب پرتاب کنید ، یا حتی Shotgun و اره برقی با خودتان به زمین ببرید . بازی Mutant Football League حالت های گیم پلی متفاوتی دارد که از میان ان ها می توان به EXHIBITION ، PRACTICE ، PLAYOFFS یا SURVIVE اشاره کرد.

جهش یافتگان و هیولاها یک کشتار دیوانه وار بر روی این زمین فوتبال راه می اندازند ! بازی فوتبالی که با یک گیم پلی دیوانه وار ترکیب شده است. بازی Mutant Football League پر از طنز آمیزی ، مبارزه و عناصر استراتژیک می باشد. زمین هایی عالی برای این بازی طراحی شده اند که پر هستند از تماشاچیانی بی رحم ، و تله هایی مرگ بار . شما باید از هر راهی که می توانید برای پیروزی استفاده کنید . شما دو راه برای پیروزی دارید ، اولین راه بازی کردن و دست یافتن به امتیازات بالا تر است و دومین راه کشتن و ریشه کن کردن حریف است .همچنین شما می توانید بازی را از طریق غیر اخلاقی ببرید برای مثال می توانید به داور رشوه دهید یا یک بازیکن را تا حدی بزرگ کنید تا بتواند دشمنان را به راحتی در هم بکوبد. وقتی بازی شروع می شود تنها چیزی را که می توانید پیش بینی کنیدخرد شدن استخوان ها است ! .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

 

نام: Mutant Football League
شرکت سازنده: Digital Dreams Entertainment LLC
تاریخ انتشار: 2017
نسخه: HOODLUM
آپدیت: Sin Fransicko Forty Nightmares
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - ورزشی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Digital Dreams Entertainment LLC
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/11/12 نسخه Sin Fransicko Forty Nightmares - HOODLUM اضافه شد.
  • 2 replies
    1. M says:

      با سلام و خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون
      می تونید نسخه ی کامپیوتری بازی Digimon Next Order که برای ps4 عرضه شده رو بذارید. من خیلی وقته دنبال نسخه ی کامپیوتریش هستم
      با تشکر
      موفق و سربلند باشید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *