دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Space Beast Terror Fright v58 نسخه Early Access برای کامپیوتر

بازی Space Beast Terror Fright

در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو مستقل nornware AB ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی S.B.T.F با دارا بودن سبک آرکید سخت و شوتر اول شخص مرگبار خود یکی از بهترین بازی های این سبک می باشد که به صورت Early Access منتشر شده است . شما در نقش یک Marine هستید که باید بی باک و بدون داشتن هیچ ترس و هراسی به اعماق فضا رفته و شجاعانه به استخراج داده و منابع مفید بپردازید . آیا شما قادر خواهید بود تا در این ماجراجویی زنده بمانید ؟ این بازی حول یک فضا پیمای پیچیده می باشد که در هر زمان به صورت منحصر به فرد می باشد . شما در این بازی باید به دنبال DataCores گشته و آن را دانلود نمایید . فضاپیمای شما توسط جانوران تسخیر شده و این شما هستید که با سلاح های بهتر , ردیاب حرکت بهتر و دیگر قابلیت های مفید به طور قابل توچهی شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید . کلید مدیریت فضاهای ناشناخته در هر فضاپیما استفاده هوشمندانه از درب است . محافظت کردن از درب و ایجاد امنیت برای آنها باعث می شود که نیروهای شما در آینده دچار مشکل نشوند . بستن کامل درب ها امنیت شما را فراهم می سازد ولی ممکن است در شرایط بحرانی که نیاز به خروج از مهلکه دارید کار شما را سخت کند .

بازی Space Beast Terror Fright 

 دارای دو حالت شبکه و co-op می باشد و تا 4 بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می کند . شما می توانید علاوه بر ماوس و کیبورد از کنتلر Xbox 360 نیز استفاده نمایید . شما در هر دوحالت می توانید از قابلیت Split Screen بهره ببرید .

 

 

نام: Space Beast Terror Fright
حجم فایل: 396 مگابایت
شرکت سازنده: nornware AB
تاریخ انتشار: 2016
امتیاز استیم: 9
ورژن: v58
نسخه: Early Access
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، تک نفره
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: nornware AB
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/02/19 نسخه Space Beast Terror Fright v58 - Early Access اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *