دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vzerthos: The Heir of Thunder

در این بازی شما در قالب شخصیتی ابرقهرمان به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی دارد شاهزاده خانم Se’Vera را از چنگ Baron Vakhzon شیطان صفت نجات دهد . سپاهیان Baron به سمت Vzerthos نیز یورش برده اند , اما فرستادگان هم پیمانانش قدرت های جادویی را به دستور Thunder God به تصاحب خود درآورده اند . حالا تنها وارث باید قدرت های جادویی را بازگرداند و از آن برای وارد شدن به قلعه Vakhzon و نجات جان شاهزاده خانم استفاده نماید . علاوه بر قدرت جادویی , سه سلاح مرگبار در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آنها می توانید دشمنان را تکه تکه و آنها را برای همیشه در دل تاریخ دفن کنید .

سایر توضیحات : Vzerthos: The Heir of Thunder یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی DarkDes Labs طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی از گرافیک آنچنانی برخوردار نیست اما وجود گرافیک ایزومتریک و تصاویری که بوسیله دست طراحی شده اند یک سبک گرافیکی منحصر به فرد را بوجود آورده است . داستان بازی در قالب یک کمیک کوچک و ساده روایت می شود . بازی این اجازه را به شما می دهد تا رابط کاربری برای خودتان سفارشی سازی کرده و با استفاده از یک فایل متنی خاص , یک رابط فردی و کاربر پسند برای خودتان تعریف نمایید . شما می توانید نه تنها موقعیت عناصر بلکه اجزای بصری را نیز تغییر دهید . Vzerthos یک بازی 2 بعدی است که دوربین آن از بالا بازی را به معرض نمایش می گذارد و همین مسئله باعث می شود تا صحنه های نبرد و مبارزه بهتر نمایش داده شود و پلیر بر روی محیط اطراف و کاراکتر اصلی بازی کنترل بهتری داشته باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Vzerthos: The Heir of Thunder

مشخصات بازی Vzerthos: The Heir of Thunder :

نام بازی : Vzerthos: The Heir of Thunder

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DarkDes Labs

منتشر کننده : DarkDes Labs

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Vzerthos: The Heir of Thunder

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *