دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD Build 2537816 نسخه Portable

Burnin Rubber 5 HD

 لذت یک بازی اتومبیل رانی مهیج رابه شما ارایه می دهد. یک بازی سرشار از هیجان و صحنه های فوق العاده مهیج! اتومبیل خود را انتخاب کنید و به مسابقه با دیگر رقبان بپردازید. البته قابلیت نصب جنگ افزار های متنوع و پیشرفته بر روی این ماشین ها سبب شده که این مسابقه اتومبیل رانی به یک مبارزه و جنگ تمام عیار تبدیل شود. نسخه های قدیمی این بازی در گذشته نظر بسیاری از گیمرهای این سبک بازی ها را به خود جلب کرده بود و حالا با انتشار نسخه جدید بازی Burnin Rubber 5 HD بار دیگر هیجان به اوج خود رسیده است. اگر از علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی و مسابقه ای Arcade هستید به هیچ وجه این بازی مهیج را از دست ندهید.

سایر توضیحات : در مسابقه پیش رو بیش از 30 چالش متنوع و جذاب را تجربه خواهید کرد و باید با تمام توان به مقابله با آن ها بپردازید.

بازی Burnin Rubber 5 HD

که با گرافیک فوق العاده جذاب HD طراحی شده توسط کمپانی بازی سازی Xform برای علاقه مندان به بازی های مسابقه ای اتومبیل رانی ساخه شده است و هم اکنون شما میتوانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

نام: Burnin Rubber 5 HD
حجم فایل: 623.4 مگابایت
شرکت سازنده: Xform
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 9
ورژن: Build 2537816
نسخه: Portable
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن / آرکید
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Xform
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/13 نسخه Burnin Rubber 5 HD Build 2537816 - Portable اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *