دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Demon’s Rise – War for the Deep – PC

بازی Demon’s Rise – War for the Deep یک بازی بسیار مهیج و جذاب در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است که می تواند هد بازیکنی را مجذوب خود سازد. در این بازی شما به عنوان فرماندهی ارتش در مقابل لژیونهای وحشی، خدایان و شیاطین قرار دارید. شما در این بازی باید از قدرت بی شمار آتش جهنم برخوردار شوید تا قلمروهای متمدن را ویران کنید. قدردان خدایان خود را در زمینه های خونین نبرد در تلاش برای قدرت و صعود باشید. Demon’s Rise – War for the Deep یک بازی تاکتیکی مبتنی بر نبردهای پیاپی است که در یک جهان فانتزی بی رحمانه و بی پروا قرار دارد. با توجه به یک جنگ وحشتناک در شمال سرد، مبارزات انتخاباتی، مبارزاتی با حزب مبارز و با شمار زیادی از دشمنان، هیولا عظیم و جادوگران قدرتمند فضای این بازی را هیجان انگیزتر و ترسناکتر کرده است.

سایر مشخصات بازی: شما در این بازی باید با پیروزی مقابل دشمنان وحشی خود قلمرو خود را گسترش دهید و با استفاده از تاکتیکی که برمی گزینید از زمین، روحیه، تشکیلات و جادوهای خود به نحوه احسن در این راه استفاده کنید. یک گروه نظامی قدرتمند با استفاده از فرماندهان و متحدان شیطانی را بسازید و کسانی را که علیه شما هستند، شکست دهید. شما در این بازی می توانید از محیط برای پوشش و خط دید برای استفاده از غلبه بر دشمنان خود استفاده کنید. کار کردن با جادوها برای جلوگیری از پیشروی دشمنانتان و شناخت نقطه ضعف آنها برای تقویت متحدان خود و گسترش قلمرو الزامی است.

Demon’s.Rise.-.War.for.the.Deep.center

مشخصات بازی Demon’s Rise – War for the Deep:

نام بازی :  Demon’s Rise – War for the Deep

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Wave Light Games Inc.

منتشر کننده : Wave Light Games Inc.

سبک بازی : اکشن، استراتژیک، ترسناک

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Demon’s Rise – War for the Deep

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *