دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Government Simulator v1.0.1 – PC

Government Simulator یک بازی فوق العاده جذاب و حرفه ای که شما را به عنوان یک سیاست مدار و مدیر کشور وارد بازی می کند تا بتوانید در شبیه سازی ارائه شده با جامعه و مسائل مربوط به آن روبرو شوید و به حل آنها بپردازید. مسائلی که در بازی Government Simulator با آنها روبرو خواهید شد شامل جمعیت، بدهی های کشوری، میزان تولید ناخالص، رشد اقتصادی، بیکاری، جرم و جنایت ها، میزان امید به زندگی، نرخ تولید، نرخ مرگ و میر، وضعیت زیربنایی کشور و… می باشد. شما می توانید در این شبیه ساز بودجه ها، مالیات ها و قوانین را تنظیم کنید و نتیجه فعالیت های خود را در جامعه مشاهده کنید. این بازی در دنیایی واقعی جریان دارد، به طوری که با اعداد و ارقام و داده های واقعی سروکار خواهید داشت.

سایر مشخصات : در بازی Government Simulator شما اهدافی دارید که باید به آنها دست پیدا کنید. اهدافی مانند کاهش جرم یا رسیدن به سطح سلامتی بالای جامعه و یا رشد آموزش. اما نکته جالب اینجاست که شما باید با تغییر گزینه های مختلف به اهدافتان دست یابید. به طور مثال وقتی حداقل دستمزدها را کاهش دهید چه اتفاقاتی می افتد؟ اگر طول مرخصی زایمان را تغییر دهید چه اتفاقی می افتد؟ یا زمان بازنشستگی را تغییر دهید چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ شما می توانید تغییرات جدیدی در قوانین ایجاد کنید. تغییراتی مانند معرفی قوانین سانسور، خدمات اجباری نظامی و… . اگر علاقه دارید که به عنوان یک مدیر در کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، ایالت متحده، روسیه، فرانسه، سوئیس و استرالیا فعالیت کنید این شبیه ساز پیشنهاد بسیار خوبی می باشد.

Government.Simulator.center

مشخصات بازی Government Simulator :

نام بازی : Government Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 4Dec, 2017

شرکت سازنده : Ambiera

منتشر کننده : Ambiera

سبک بازی : شبیه سازی ، استراتژی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Government Simulator

  • 4 replies
      • محمد says:

        سلام،
        فایل IGG-Games.COM.dll را از اینترنت دانلود کنید و تو پوشه ای که
        بازی نصب شده بریزید .

        پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        کرک شده هست .
        راهنمای نصب رو بخونید .
        نرم افزار های مورد نیاز بازی ها مثل Direct X و …
        رو نصب کنید . درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *