دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hanse The Hanseatic League – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

در بازی Hanse The Hanseatic League شما نقش یک تاجر معشوق را در قرن 15 اروپا بازی می کنید. هدف شما این است که با دیگر تاجرها اتحاد ایجاد کنید و انجمن صنفی تجارت لیگ Hanseatic League را به راه بیا ندازی تا با یک اتحادیه قدرتمند که در یک شهر قدرتمند وجود دارد که اکنون در میان پنج صنف بلندپرواز کشور است رقابت کنید. شما به نام هانس مشهور هستید. در این بازی کالاهای تجاری، ناوگان کشتی خود را گسترش دهید و با استفاده از روابط دیپلماتیک  به بیش از 20 شهر در سراسر اروپا سفر کنید. شما حتی فرصتی برای کشف شمال امریکا خواهید داشت و مراحل ابتدایی اروپا را به وسیله کسب و کار و دیپلماسی هدایت می کنید.

سایر مشخصات بازی: تجارت با بیش از 100 کالای مختلف و کمک به Hanse برای به دست آوردن قدرت و ثروت. حمایت از متحدان سیاسی را از طریق ازدواج های استراتژیک، اطمینان حاصل کردن از پایبندی متحدان تجاری و سیاسی و در نتیجه یک سلسله موفق تجاری از خود ایجاد کنید. در رقابت بین معامله گران خود را در بالاترین سطح قرار دهید و در تاریخ برای خود جایگاهی بدست آورید! این معامله ها می توانند خطرهایی را نیز به همراه داشته باند. در این معامله ها دقت کافی را داشته باشید تا به وسیله دشمنان خود ضربه نخورید. با استفاده از تجربیاتی که بدست می آورید یک نظام سرمایه داری برای خود ایجاد کنید و آن را گسترش دهید.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Hanse.The.Hanseatic.League.center

مشخصات بازی Hanse The Hanseatic League:

نام بازی :  Hanse The Hanseatic League

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Linked Dimensions

منتشر کننده : Assemble Entertainment

سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hanse The Hanseatic League

به روز رسانی :

1397/04/06 آپدیت 1.0.8 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *