دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation v1.0.2.10 – PC

ایده بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation از دساتان ها و فیلم های ترسناک گرفته شده بطوریکه سازندگان این بازی به این مسئله فکر کردند که چه م یشد اگر هیولاهای این فیلم ها و بازی ها واقعیت داشتند و شما باید آنها را مدیریت می کردید؟ در این بازی شما در نقش مدیر و مسئول این مکان هستید و باید این موجودات را مدیریت کنید. باید گفت که این هیولاها بسیار ارزشمند هستند چرا که آنها یک منبع انرژی هستند و شما باید تولیدات آنها را مدیریت کنید تا کسب درآمد داشته باشید. این انرژی “ترس” نام دارد. حال در بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation شما می توانید از دستگاه های مختلف برای کنترل این منبع انرژی استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation توسط شرکت Project Moon برای پلتفرم ویندوز تولید شده است. در این بازی شما در نقش مدیر یک مجتمع تولید ترس هستید و می توانید از این منبع انرژی برای دستیابی به اهداف بالاتر استفاده کنید. بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation شبیه ساز مدیریت این مجموعه است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Lobotomy Corporation center

مشخصات بازی Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation :

نام بازی : Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Project Moon

منتشر کننده : Project Moon

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Lobotomy Corporation | Monster Management Simulation

به روز رسانی :

1397/03/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies
    1. emerico says:

      1 0 آقای آریان شما مقاله ای رو نوشته بودید در مورد امنیت گوگل پلی و نصب بازار و مایکت و یه بحث هایی داشتین با دوستان خواستم تجربه ای رو در مورد بازار بگم من موبایلم ویروسی شده بود و یه برنامه به صورت پنهان نصب میشد و باعث هنگ گوشی میشد به همین خاطر نرم افزار king root رو نصب کردم این نرم افزار تو یه قسمتی برنامه های خطرناک رو هشدار میداد برای من بازار رو هم جزو برنامه های خطرناک میاورد که حذف کنم ولی مثلا فکر کنم مایکت رو نه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *