دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی MOBIUS FINAL FANTASY v1.5.110 برای اندروید و iOS + مود

MOBIUS FINAL FANTASY جدیدترین بازی به سبک نقش آفرینی و اکشن می باشد. داستان شگرف و عمیق آن باعث شده این بازی جزو برترین بازی های سبک خود لقب بگیرد. گرافیک سه بعدی که در دل بازی جای گرفته، تاکنون کسی مشابه آن را در تلفن های همراه خود مشاهده نکرده است. در بازی فوق العاده MOBIUS FINAL FANTASY سیستم نبرد ویژه ای را تجربه کنید، جنگ های با سطح بالای تاکتیک ها را به وجود آورید، نبردهایی که یکی پس از دیگری اتفاق می افتد و به طور زنجیره ای ادامه پیدا می کند و ریتم حمله ها و ضدحمله های شما باعث نابودی دشمن خواهد شد. بنابراین وارد شوید و شخصیت های مورد نظر خود را بسازید. کار خود را انتخاب کنید و مقر خود را بنا کنید و دشمنانتان را نابود کنید!

سایر مشخصات : نا امیدی همه جا را فراگرفته، سایه سیاهی روی این سرزمین گسترده شده، بادها دیگر نمی وزند، دریاها آرام نمی گیرند و زمین به فساد کشیده شده است. مردم منتظر یک قهرمان می باشند که ظاهر شود. پیشگوهای باستان این قهرمان را پیش بینی کرده اند، زمانی که سیاهی ها سرزمین را بپوشانند، جنگجوی روشنایی خواهد آمد. آیا شما آن قهرمانی هستید که پیش گوها پیش بینی کرده اند؟ زمان را از دست ندهید و به داد مردم رنجور بشتابید! این بازی محبوب از کمپانی نام آشنای SQUARE ENIX Co.,Ltd می باشد که میلیون ها کاربر را مجذوب زیبایی های بصری و داستانی خود کرده است.

دانلود بازی MOBIUS FINAL FANTASY

ویژگی های بازی  MOBIUS FINAL FANTASY :

– بازی به صورت آنلاین

– قابلیت خلق شخصیت های مورد نظر خود

– قابلیت بازی به صورت چند نفره

– رقابت با همه دنیا

– دارای داستانی عمیق و زیبا

– گرافیک سه بعدی خیره کننده و بی نظر در بازی های RPG

MOBIUS FINAL FANTASY

به روز رسانی :

96/08/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *