دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Paladins Champions of the Realm برای PS4 + آپدیت

Paladins: Champions of the Realm یکی از بازی های اکشن و اول شخص شوت است که تنها دارای بخش مولتی پلیر بوده و از حالت تکنفره پشتیببانی نمی کند . به جهان Paladins قدم گذارید ، تیم خود را سازماندهی کرده و با انبوهی از دشمنان روبرو شوید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از مجموعه کارت های منحصر بفرد توانایی اصلی قهرمان را تقویت کرده تا دقیقا همانطور که می خواهید بازی کنند . جهان پالادین کاراکترهایی با توانایی و مهارت های منحصر بفردی را در خود جای داده است که هرکدام در یکی از چهار کلاس Front Line, Damage, Support و Flank قرار میگیرند .

سایر توضیحات : Paladins Champions of the Realm یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Hi-Rez Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . برای پیروزی در این بازی باید به استراتژی ، دانش شخصیتی ، هماهنگی و کار گروهی دست یابید . بازی این امکان را به شما می دهد تا از طریق VGS همراه با متن و صدا برای برقراری ارتباط با سایر بازیکنان استفاده کنید . تیم خوب ، تیمی است که انتخابی متعادل از کلاس هایی مختلف را در خود جای داده باشد ت ببتوانند در شرایط حساس و بحرانی یکدیگر را پشتیبانی کنند . در پالادین 34 قهرمان حضور دارد که در ابتدا تنها 6 کاراکتر قابل دسترس می باشند و علاوه بر این ، 4 قهرمان نیز به طور موقت و رایگان هر دو هفته یکبار در دسترس قرار می گیرند . بازیکنان می توانند برای در اختیار داشتن قهرمان های بیشتر ، آنها را از طریق خرید با استفاده از پول درون بازی بدست آورند .

Paladins Champions of the Realm center

مشخصات بازی Paladins Champions of the Realm :

نام بازی : Paladins Champions of the Realm

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Hi-Rez Studios

منتشر کننده : Hi-Rez Studios

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +12

لینک مرتبط : PlayStation

Paladins Champions of the Realm

به روز رسانی :

96/11/13 آپدیت 144 ریجن 1 و 2 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *