دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Scary defense – PC نسخه PLAZA

بازی Scary defense یک بازی زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و استراتژی است که در سال 2018 توسط کمپانی WhackAKey Games ساخته و عرضه شد. در این بازی شما باید در میان بسیار از دشمنان که قصد نابودی شما را دارند ایستادگی کنید. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما در این بازی باید ایستادگی خود را در مقابل دشمنانتان با استفاده از هوش و سلاح هایی که در دست دارید تضمین کنید. کوچکترین اشتباه در این بازی منجر به از دست دادن تمام قلمرو و حتی به قیمت جانتان تمام می شود! پس مراقب دشمنانتان باشید. پیشنهاد ما به شما این است که فرصت تجربه این بازی کامپیوتری را نیز از دست ندهید.

سایر مشخصات بازی: گیم پلی این بازی بگونه ای است که شما را به یاد کنسول های نسل قدیمی می اندازد. در این بازی دلقک‌ها، خوک‌ها و دزدان از جمله دشمنان شما در مسیر این بازی هستند. از این جهت، شما می‌بایست خودتان را برای هرگونه خطری که از جانب آن‌ها ایجاد می‌شود آماده کرده باشید. علاوه بر این‌ها، شما در جریان بازی می‌توانید با کشتن دشمنان و پیش بردن روند داستانی بازی، تعداد جدیدی از سلاح‌ها را آزاد کرده و قدرت خودتان را برای کشتن تعداد هرچه بیشتر دشمنان تقویت نمایید. آیا می توانید زنده بمانید و قلمرو خود را گشترش دهید؟ همه چیز به شما بستگی دارد.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Scary.defense.center

مشخصات بازی Scary defense:

نام بازی :  Scary defense

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : WhackAKey Games

منتشر کننده : WhackAKey Games

سبک بازی : اکشن، استراتژیک، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Scary defense

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *