دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition v20240220 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt

کمتر گیمری پیدا میشود که تاکنون حداقل یک بار اسم سری بازی های جذاب The Witcher به گوشش نخورده باشد . این شاهکار زیبا که اثر کمپانی CD PROJEKT RED می باشد، در 3 سری مجذوب کننده توسط شرکت سازنده عرضه و منتشر شده است.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt اثری نام آشنا و زیبا است که روایتگر داستانی جذاب با گیمپلی خارق العاده می باشد. اگر اهل فیلم و سریال هم باشید، قطعا مجموعه سریال The Witcher را مشاهده کردید و تا حدودی با شخصیت ها و داستان آن آشنا هستید. این بازی دست کمی از سریال و آثار هنری ندارد و قطعا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای دوست داران دانلود بازی جهان باز و نقش آفرینی باشد.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt

شما در بازی ویچر 3 در قالب شخصیتی به نام Geralt ایفای نقش میکنید. شما شکارچی هیولا و کابوس شب این موجودات مخوف هستید. دو شمشیر دارید که هر یک کاربرد خاص خود را دارا می باشد. از یکی از این شمشیر ها که به جنس نقره می باشد به منظور کشتن هیولا ها و از دیگری که فولادیست برای مبارزه با انسان ها استفاده میکنید.

از لحاظ گیم پلی با یک بازی نقش‌آفرینی کامل با مبارزاتی جذاب و مهیج روبه‌رو هستید. به‌جز تجهیزات و سلاح‌ها، Geralt قابلیت‌هایی داشته که با افزایش سطح Level به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. این قابلیت‌ها در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال می‌توانید قدرت‌های جادویی خود را تقویت کنید و در مبارزات خود از آنها بهره مند شوید.

گیم پلی بازی تلفیقی از مبارزات لحظه‌ای اکشن و سریع با انسان‌ها و هیولاها و موجودات غول‌پیکر، گشت‌وگذار و پیدا کردن گنجینه‌های مخفی و تعامل با سایر مردم و انتخاب دیالوگ‌ها است. و برای تمام کردن تمام قسمت های بازی بیش از 100 ساعت گیم پلی وجود دارد. بیشتر از این سعی میکنیم داستان بازی را برای شما اسپویل نکنیم تا تجربه دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt از دست ندهید و خودتان لذت آن را بچشید.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به گرافیک فوق العاده و خیره کننده، صدا گذاری جذاب شخصیت های بازی، طراحی بازی به صورت کاملا پویا و داینامیک، گیمپلی واقع گرایانه و … اشاره کرد. جهت دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



نام: The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition
حجم فایل: 88.7 گیگابایت
شرکت سازنده: CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار: May, 2015
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v4.04a - v20240220
نسخه: GOG/FitGirl/DODI/P2P
آپدیت: 5 اسفند 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: نقش آفرینی، جهان باز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: CD PROJEKT RED
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/05 نسخه The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition v20240220 - P2P اضافه شد.
  • 62 replies
    1. پیمان خداوردی زاده says:

      درود با اینترنت مبین نت قرار داد دارید نیم بها حساب بشه یا قرار کمرمون خم بشه با مقدار از حجم؟!!

      پاسخ دادن
    2. Amir says:

      سلام و عرض ادب و تشکر از سایت خوبتون
      آیا بازی روی این سیستم اجرا میشه یا نه
      و اگر اجرا میشه با چه کیفیتی ؟
      Cpu i5 نسل یازده
      Ram 12 g ddr4
      Graphic 2gig nvidia mx350 +2g intel
      ممنون میشم زودتر پاسخ بدید

      پاسخ دادن
    3. مهدی says:

      سلام وقت بخیر، من نسخه نسل ۸ دارم آیا با نصب آپدیت میتونم تبدیل به نسل ۹ کنم یا باید دوباره کل بازی دانلود بشه؟

      پاسخ دادن
    4. محمد حسنی says:

      آقا من نسخه 4.2 رو از همین وبسایت گرفتم نسخه گوگ اگه میشه همون پچ 4.3 رو جدا بزار که فقط همونو دانلود کنم

      پاسخ دادن
    5. عرفان says:

      سلام و درود آقا شما کارت درسته جدی میگم جی تی ای وی رو من از این سایت گرفتم خیلی وارد نیستم کلا هم دوتا بازی دارم که یکیش جی تی ای وی هست و ی ویچر ۳ آقا من نسخه اولیه ۸۸ گیگ رو گرفتم GOG رو گرفتم و نصب هم کردم همه چی خوب پیش رفت ولی موقع اجرا ارور Gam Gameisalreadyrunning رو داده نمیدونم مال چیه مشکل چیه من رمم ۱۲ گیگه کارت گرافی ۲ با آخرین آپدیت درایو کارت سی پی یو هم ۳۲۴۰ هستش لطفا کمکم کنید من عاشق بازی ویچرم با حصرت ویدئو شو نگاه میکنم گفتم بگیرم که این ارور داد باغی سایت ها هم خوب نیس اگه سایت شما هم مشکل داشته باشه که دیگه هیچ البته شوخی کردم مشکل مال خودمه از طرف شما نیس ولی جون هرکی دوست داری کمکم کن

      پاسخ دادن
      • eisa says:

        ترجمه اون ارور میشه: بازی در حال حاظر درحال اجرا است< قبل از اجرای بازی مطمعن شو که اشتباهی بازی رو هم زمان 2 باز اجرا نکنی یعنی اشتباهی به جای 2 ذشق کلیک کردن روی ایکون بازی و رفتن داخش اشتباهی 4 بار لزنی این ارور میاد اگرم مشکل این نبود روی پایین صفحه جایی که برنامه ها وقتی اجرا شدن از اونجا نشون داده میشن کلهک راست کن و task manager رو اجرا کن و سپس بازی ویچر از بین بقیه برنامه های درحال ارا پیدا کن و روش کلیک راست و endtask رو انتخاب کن این تسک منیجر و طریقه کار باهاش رو گوگل سرچ کن تا اشتباهی نکنی

        پاسخ دادن
    6. Nima says:

      سلام وقت بخیر.لطفا لینک نسخه های قبلی رو بزارید؟فقط یه سایت گذاشته که اونم سرعت سرورش خیلی کمه.لطفا بزارید!

      پاسخ دادن
      • سعید صفایی says:

        سلام ارادت، خدمت شما، این نسخه 45 پارت می باشد و برای دانلود هر پارت آخر شماره لینک رو عوض کنید و تمام پارت هارو داخل IDM اضافه نمایید.
        https://cdna.download.ir/dlir-game/The.Witcher.3.Wild.Hunt.Complete.Edition-v4.01-P2P.part01.rar

        پاسخ دادن
    7. محمد حسنی says:

      آقا من نسخه گوگ شما رو دانلود میکنم فقط خواهشی که دارم اینه که اگه باز نسخه رو به روز کردن پچ شو برام بزارید مثلا نسخه 4.3 اگه اومد همون پچ آپلود شه تا مجبور نباشن دوستان دوباره کل بازی رو دانلود کنند با تشکر

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام. اگر پچ بصورت جداگانه قرار بگیره حتما بصورت جداگانه قرار داده میشود

        پاسخ دادن
    8. مهدی says:

      باسلام ممنون بخاطر قراردادن ورژن فینال نسخه GOG بازی تنها سایتی که هم ورژن جدید Elamigos بهمراه GOG قرارمیده که سرعت سرورهاشم خوب باشه شما هستین

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام. متاسفانه اپدیت ها جداگنه منتشر نمیشن که قرار بدیم. اگر به بصورت جداگانه بود حتما قرار میگرفت

        پاسخ دادن
    9. سهیل says:

      سلام ، ورژن 4.01 بیلد 62099 بر روی gog منتشر شده اگر میشه تو سایت بزارین ممنون ، لینکش : https://gog-games.com/game/the_witcher_3_wild_hunt_game_of_the_year_edition_game

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *