دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus 6.5.0.1331 (42660) نسخه GOG

Wolfenstein II: The New Colossus

هشتمین نسخه از سری بازی های ولفنشتاین و دنباله اتفاقات Wolfenstein: The New Order را در سال 1961 و پیروزی نازی ها در جنگ جهانی دوم را روایت می کند . پس از حوادث نسخه اول ، حالا ژنرال استارد کشته شده و ضربه ای مهلک به نیروهای آلمانی که ایالات متحده را اشغال کرده بودند ، وارد شده است . واقعیت آن است که کشته شدن یک ژنرال پایانی بر اشغال ایالات متحده نخواهد بود . نیروهای نازی در سرتاسر جهان از قدرت بسیاری برخوردار هستند . در این نسخه شما در قالب شخصیتی به نام William “B.J.” Blazkowicz به ایفای نقش می پردازید که البته بعدها با نام Terror-Billy شناخته خواهید شد . بازی از گرافیکی بالاتر و گیم پلی ارتقا یافته نسبت به نسخه قبلی برخوردار بوده و سعی دارد تجربه ای منحصر بفرد در بخش اکشن و شوتر را برای گیمر رقم زند . تمام اتفاقات از دید اول شخص مشاهده می شود و استفاده از سلاح های مختلف همراه با تعدد دشمنان باعث می شود تا به خوبی هیجان را در درونتان حس کنید .

سایر توضیحات : Wolfenstein II The New Colossus یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Machine Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Bethesda Softworks برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . حدود سه سال پیش ، نیروهای نازی توانستند به تکنولوژی پیشرففته ای دست یابند که می توانست سرنوشت جنگ را تغییر داده و کار دشمن را یکسره کند . نیروهای متحدین زمانی که از این موضوع مطلع شدند ، تصمیم گرفتند تا تیمی را برای مقابله با این تهدید اعزام کنند . کاپیتان William “B.J.” Blazkowicz به همراه نیروهایش اولین گزینه برای مبارزه با نیروهای نازی و نابود کردن آزمایشگاه های آنها انتخاب شدند . در جریان وررود به محل مورد نظر ، کاپیتان Blazkowicz و سایر هم تیمی هایش توسط ژنرال استارد دستگیر شده و به محلی فرستاده می شوند که آلمانی ها در آنجا بر روی انسان ها آزمایش می کنند . پس از کش و قوس های فراوان ، شخصیت اصلی بازی موفق می شود تا خود و سایر همراهانش را نجات دهد اما در آخرین لحظه قلعه توسط بمب هسته ای نابود شده و همین مسئله باعث می شود تا Blazkowicz از نظر مغزی آسیب ببیند ، برخی از اندام های حیات بدنش را از دست دهد و به مدت 5 ماه به کما فرو رود . Blazkowicz پس از خروج از کما متوجه می شود که نازی ها پیروز جنگ شده اند و اینجاست که داستان ولفنشتاین 2 آغاز می گردد . حالا چشم امید بشریت به شما دوخته شده است و شما باید از خانواده و دوستان خود محافظت کنید ، اتحادهای جدیدی را بسازید و با شیاطین گذشته خود روبرو شوید زیرا شما در حال ایجاد موج جدیدی از مقاومت در برابر اشغال نازی ها خواهید بود .

Wolfenstein II The New Colossus center

 

نام: Wolfenstein II The New Colossus
شرکت سازنده: Machine Games
تاریخ انتشار: 2017
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
منتشر کننده: Bethesda Softworks
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/09/28 نسخه Wolfenstein II The New Colossus 6.5.0.1331 (42660) - GOG اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *