دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Adobe Muse CC 2018 v1.1.6 ویندوز

Adobe Muse CC

نرم افزار بسیار کاربردی و پرطرفدار Adobe Muse CC 2018 به کاربرانی که قصد طراحی سایت دارند اما دانش زیادی در زمینه برنامه نویسی ندارند، کمک میکند تا بتوانند سایتی حرفه ای طراحی کنند. بنابراین برای طراحی سایت نیازی به تخصص نیست و شما قادرید تنها با استفاده از این نرم افزار که محیطی بسیار ساده و کاربرپسند دارد اقدام به ایجاد صفحات وب با آخرین استانداردهای وب و HTML نمایید. از ویژگی های بارز این نرم افزار امکان ویرایش صفحات ایجاد شده در مرورگر بدون نیاز به وارد شدن در برنامه می باشد که همین امر باعث افزایش سرعت و کارایی می شود. نرم افزار Adobe Muse CC با پشتیبانی از صدها نوع فونت که بسیار کاربردی و زیبا می باشند باعث شده که محدودیتی در انتخاب فونت نوشته های خود نداشته باشید. سایر مشخصات : این نرم افزار با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش به طور کامل سازگار می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های خود را به راحتی به سیستم عامل دیگری منتقل کنند و به ادامه کار بپردازند. همچنین

نرم افزار Adobe Muse CC

هماهنگ با نرم افزار Adobe Dreamweaver می باشد که این قابلیت را به کاربران می دهد تا بتوانند با دست بازتری به طراحی و ایجاد سایتی کاملا حرفه ای بپردازند. بنابراین همه شما می توانید بدون نوشتن حتی یک خط کد، به طراحی و ایجاد وب سایت بپردازید و در سلیقه ای کردن فعالیت های خود محدودیتی نداشته باشید!

ویژگی های نرم افزار Adobe Muse CC :

– دارای رابط کاربری بسیار آسان

– قابلیت طراحی انواع وب سایت با ویژگی های مدنظر شما و گرافیک بسیار بالا

– امکان ایجاد منوها، فهرست ها و… به آسانی تنها با کشیدن و رها کردن!!

– قابلیت ویرایش صفحات وب در مرورگر

– دارای قالب های متنوع و آماده

– امکان ایجاد صفحات وب سازگار با تلفن های همراه

– و ده ها ویژگی منحصر به فرد که همه کارهای طراحی را برای شما آماده و ساده کرده است

نام: Adobe Muse CC
شرکت سازنده: Adobe
ورژن: v1.1.6
آپدیت: 2018
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/03/18 نسخه v2018.1.1.6 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *