دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

فیلم آموزش جامع اتوکد AutoCAD 2023 Essential Training

AutoCAD 2023 Essential Training

که توسط استاد خبره Shaun Bryant آموزش داده می شود شما را با نکات ضروری اتوکد آشنا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه از فرآیندها و گردش‌های کاری آن بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید کاربر اتوکد کارآمدتر و سازنده‌تری باشید.

AutoCAD 2023 نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و طراحی پیش نویس است که برای ایجاد طرح های دقیق دو بعدی و سه بعدی استفاده می شود. فیلم آموزشی AutoCAD 2023 Essential Training به آموزش نکات ضروری نرم افزار اتوکد 2023 می پردازد.

با استفاده از این دوره نحوه استفاده از روبان، انتخاب فضاهای کاری و کار با ابزارهای داخلی مانند ViewCube و Navigation Bar را برای سفارشی کردن پروژه‌ها و نقشه‌های طراحی خود کشف کنید.

نکات تمرینی برای مدیریت واحدها و گزینه‌ها، ترسیم و اصلاح اشیا، کار با تکنیک‌های اندازه‌گیری، و استفاده از ویژگی‌ها، جداول، مراجع خارجی، درگاه‌های نمایش، حاشیه‌نویسی و موارد دیگر را کاوش کنید.

در پایان دوره AutoCAD 2023 Essential Training، شما مهارت های لازم برای به اشتراک گذاشتن طرح های خود را با ذینفعان، همکاری و ایجاد اجماع با تیم خود خواهید داشت.

 

 

نام: AutoCAD 2023 Essential Training
حجم فایل: 4.98 گیگابایت
تاریخ انتشار: 2022
کیفیت: 1280x720
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
مدت زمان پخش: 9h 48m
فرمت فایل: MP4
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *