دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Arelite Core نسخه POSTMORTEM

دیگر عصر قهرمانان گذشته است اما هنوز در گوشه و کنار جهان نیروهای شیطانی ظهور می کنند . در ماجراجویی جذاب Karden با او همراه شوید , آهنگری که دست سرنوشت زندگی او را دگرگون می کند و او مجبور می شود در مقابل نیروهای Talameq قد علم کند , نهادی سازماندهی شده که سعی دارد تمامی سرزمین ها را زیر سلطه خود در آورد . سفر شما از میان جهان های مختلف آغاز می گردد و اولین هدف شما , پیدا کردن متحدانتان است زیرا این اتحاد می تواند شما را برای مقابله با نیروهای تاریکی قدرتمندتر نماید .

سایر توضیحات : Arelite Core یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط کمپانی Dragon Slumber طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Arelite Core تلاش می کند تا پلی میان JRPGs سنتی و مدرن ایجاد نماید , مفاهیم جدید را به طراحی های واقعیت گرایانه اضافه نماید و بازی با کیفیت بالا از نظر گرافیکی ارائه نماید . بیش از 20 ساعت گیم پلی , سفارشی کردن قهرمانان خود , استفاده از تکنیک های منحصر به فرد , وجود سپاهی عظیم از دشمنان , ایجاد سلاح های منحصر به فرد و زره پوش , کشف مجموعه ای از رمز و راز , جمع آوری کلکسیون , بازی با یک موتور بازیسازی کاملا سفارشی همراه با فعل و انفعالات پیشرفته و جلوه های بصری و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Arelite Core نسخه POSTMORTEM

مشخصات بازی Arelite Core :

نام بازی : Arelite Core

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Dragon Slumber

منتشر کننده : Dragon Slumber

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Arelite Core

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *