دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر BHB BioHazard Bot نسخه PLAZA

شما به عنوان یک BHB ایفای نقش می کنید . یک ربات BioHazard برای پاکسازی کاربرد دارد ، زمانی که موجودات فضایی یک مرکز تحقیقاتی را محاصره می کنند ، ربات های خاصی که با نام BioHazard شناخته می شوند را برای پاکسازی می فرستند چون این شرایط برای تیم های عادی بیش از حد خطرناک است ، موجوداتی که این مرکز تحقیقاتی را محاصره کرده اند با نام  Floaters شناخته می شوند ، این موجودات به آهستگی هوای مرکز تحقیقاتی را تغیر می دهند تا بتوانند همنوعان بیش تری را در این منطقه گسترش دهند ، به عنوان یک BHB وظیفه ی شما نابودی این موجودات و جلوگیری از گسترش آلودگی است شما باید منشاء این موجودات را پیدا کنید و ریشه ی این مشکل را از سرچشمه اش بخشکانید .طبقات این مرکز تحقیقاتی را یکی یکی در اعماق تاریکی اکتشاف کنید ، در این راه با موجوداتی متفاوت روبرو خواهید شد ، شما با وضعیت ها و موانعی غیر طبیعی روبرو خواهید شد ، سطح های جاذبه دار ، سیاه چال های کوچک و … از این دسته موانع غیر طبیعی هستند .به عنوان یک BHB شما به سلاح هایی بافناوری های نوین دسترسی دارید ،  نارنجک های کنترلی ، پرتو  لیزر و آتش افکن برخی از این سلاح ها هستند .

سایر توضیحات :بازی BHB BioHazard Bot به خوبی از فیزیک استفاده می کند ، سطح های جاذبه دار به شما اجازه می دهند تا از دیوار ها بالا بروید . در نظر داشته باشید که دشمنان نیز می توانند از این ویژگی های فیزیکی استفاده کنند تا از هر جهتی به شما حمله کنند ، سیاه چاله های کوچکی وجود دارند که می توانند شما یا دشمنان را به سمت خودشان بکشانند این می تواند هیجان خاصی در گیم پلی ایجاد کند .می توانید با استفاده از نارنجک ها پرش خود را افزایش دهید یا نارنجک های خود را با مشت به دوردست ها پرتاب کنید  ، دشمنان توسط صفحه های پرشی تحت تاثیر قرار می گیرند .توجه کنید که هوش مصنوعی در این بازی بسیار هوشمند طراحی شده است ، دشمنان حتی در حالتی که شما بر روی سقف قرار دارید می توانند شما را ردیابی و تعقیب کنند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کامپیوتر BHB BioHazard Bot جدید

مشخصات بازی   BHB BioHazard Bot:

نام بازی : BHB BioHazard Bot پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Brain Machine منتشر کننده : Brain Machine سبک بازی :اکشن نوع فایل : ISO لینک مرتبط : steam

BHB BioHazard Bot

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *