دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dark SASI نسخه PLAZA

یک بار در سال ، در یک جهان ناشناخته به نام Dark SASI همه روح های بزرگ دور یکدیگر جمع می شوند و جشنی برگزار می کنند . مهمترین سرگرم آنها سنجیدن آزمون مرگ است . روح های بزرگ کتاب هایی را که در این مورد نوشته شده است و هرکدام در گوشه ای از جهان قرار دارد را تماما از بین برده اند . اگر کتابی هم باقی مانده باشد و در صورتی که به دست کسی برسد ، جسم او به کمار فته و روحش به سمت جهان ارواح بزرگ حرکت می کند . اینجا جاییست که بازی آغاز می شود و شما از نظر تحمل درد و رنج مورد ارزیابی قرار می گیرید .

سایر توضیحات : Dark SASI یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی ، استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Narko Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما به عنوان شخصیت اصلی بازی ، یک کاراکتر کاملا بدشانسی می باشید زیرا هیچ شانسی برای پیدا کردن کتاب ها را ندارید . پس از شروع بازی شما در شوک هستید و نمی دانید چه اتفاقی می افتد . در ابتدا با شخصیتی مهمی ملاقات می کنید پس سعی کنید همه چیز را آرام کنید و توضیحات کاملی از خود ارائه دهید . Dark SASI یک ماجراجویی در سبک RPG با ویژگی های خاص خود است . در تاریکی و فضای تاریک Dark SASI غرق شوید . هر حرکت اشتباه یا اقدام بی پروا باعث مرگ می شود . شما با بیش از 20 آهنگ همراه خواهید بود ، این فرصت به شما داده شده است تا با ترس و افسردگی ادامه دهید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Dark SASI Center

مشخصات بازی Dark SASI :

نام بازی : Dark SASI پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Narko Games منتشر کننده : Narko Games سبک بازی : اکشن ، ماجرایی ، استراتژیک و شبیه ساز امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Dark SASI

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *