دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DISTRAINT 2 v1.3 نسخه GOG برای کامپیوتر

DISTRAINT 2

یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Jesse Makkonen طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Jesse Makkonen برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . DISTRAINT 2 یک بازی ماجراجویی ترسناک 2D روانشناسی است . شما Price هستید ، کسی که جوانمردی خود را برای به دست آوردن بخش کوچکی از شرکت McDade, Bruton & Moore فروخت . DISTRAINT 2 حوادث بازی نسخه اول را دنبال می کند . این داستان شوم در مورد بازگرداندن امید و پیدا کردن هدف شما است .

بازی DISTRAINT 2

یک داستان تاریک است اما همچنان سهم منصفانه خود را از طنز تیره حفظ کرده است . گیم پلی ساده اما موثر است : شما حرکت چپ و راست ، جمع آوری اقلام و حل پازل برای پیشرفت از طریق داستان جذاب را دنبال می کنید . وجود رابط مینیمالیستی و در عین حال کارآمد باعث شده است تا تمرکز پلیر تماما معطوف بازی باشد . به یک داستان پیچیده و پر از پیچ و تاب و شخصیت های جذاب وارد شوید .

نام: DISTRAINT 2
حجم فایل: 242.7 مگابایت
شرکت سازنده: Jesse Makkonen
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 10
ورژن: v1.3
نسخه: GOG
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Jesse Makkonen
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/18 نسخه DISTRAINT 2 v1.3 - GOG اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *