دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Epic Tavern Build 1134 – GOG برای کامپیوتر

Epic Tavern

یک بازی نقش آفرینی فانتزی و مدیریتی است که شما باید در محیط یک کافه بر دنیای این بازی فرمانروایی کنید ، قهرمان استخدام کنید ، آن ها را به ماموریت بفرستید و جایزه بگیرید ، یک کافه افسانه ای بسازید تا از سرتاسر این دنیای جادویی و خطرناک قهرمانان را کنار خودتان جمع کنید ، دسته هایی شجاع از قهرمانان را به ماجراجویی هایی خطرناک بفرستید و بدانید که هر تصمیمی که می گیرید در اینده ی کافه شما تاثیر گذار خواهد بود .در این بازی پیدا کردن دوستان جدید و انجام دادن ماجراجویی ها می تواند یک ماجراجویی جدید را پیش روی شما قرار دهد ، شما در این راه ممکن است دوستانی جدید ، کاراکتر های جدید ، آیتم هایی متنوع و موقعیت هایی برای ساختن کافه  پیدا کنید . این بازی همزمان با بازی کردن شما پیشرفت می کند تا جایی که تصمیمات شما به طور مستقیم بر روی سرنوشت ماجراجویان نترس شما تاثیر می گذارد .شما و کافه ی شما در مرکز دنیایی پر مخاطره قرار دارید ،دنیای اطرافتان پر است از دسیسه و ماجراجویی هایی بی پایان ،تصمیمات شما باعث می شوند آینده ای متفاوت برای موسسه شما بوجود بیاید ، شما قهرمانان و داستان ها را به گونه ای کنار هم می چینید تا به افسانه ها تبدیل شوند ، این جا مکانی است که دوستی ها بوجود می آیند و جایی است که ماجراجویی های بزرگ آغاز می شوند ، در بازی Epic Tavern شما سرنوشت دنیایتان را با دستان خودتان کنار هم می چینید . در این بازی دسته ی وسیعی از کاراکتر ها که از  20 کلاس متنوع نشات می گیرند به کافه شما می آیند . جادوگران ،  مبارزان حرفه ای و … همه در دسترس شما خواهند بود ، آن ها را به کافه خودتان دعوت کنید و با آن ها دوست شوید تا راز های آن ها را ازخودشان بشنوید ، در هنگام ماجراجویی ، مهارت آن ها را برای افزایش سطحشان استفاده کنید و سرنوشت طبیعی آن ها را مورد تاثیر قرار دهید .شما دوستان جدیدتان را برای ماجراجویی در سرزمین Beor می فرستید و در پایان ماجراجویی ، شما متوجه می شوید که با هر بار بازی کردن با داستانی جدید روبرو می شوید .

|| عنوان Epic Tavern هنوز در مراحل طراحی و توسعه قرار داشته و فعلا به صورت دسترسی زودهنگام یا Early Access در دو سرویس استیم و GOG منتشر شده است ||

نام: Epic Tavern
حجم فایل: 1.4 گیگابایت
شرکت سازنده: Hyperkinetic Studios
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: Build 1134
نسخه: GOG
آپدیت: September 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی - نقش آفرینی - استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Epic Tavern Holdings
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/07/05 نسخه Epic Tavern Build 1134 - GOG اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *