دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر GUTS نسخه PLAZA

GUTS (Gory Ultimate Tournament Show) یکی از خشونت آمیزترین بازی های اکشنی است که در آن باید دشمن خود را با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید ، اعضای بدنش را از یکدیگر جدا کنید . یک یا دو اندام از دست داده اید ؟ نگران نباشید ، مبارزه ادامه می یابد حتی زمانی که فقط دو عدد از اعضای بدنتان وجود نداشته باشد . GUTS نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای که در حال حاضر در بازار است ، نوآوری های بسیاری را دربرمی گیرد . GUTS یک نوار سلامت ندارد ، مبارزان باید با استفاده از سلاح و پاهای خود دشمنان را نابود کنند و ضربه نهایی را برای پیروزی بر پیکره دشمن وارد سازند .  بنابراین لگد زدن و مشت زدن به اطراف بی فایده است ، باید برنده شوید .

سایر توضیحات : GUTS یکی از بازی های سبک اکشن و ورزشی است که توسط کمپانی Flux Game Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Libredia Entertainment برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در سال 2067 یک جامعه بیش از حد مصرف گرا را تصور کنید ، جایی که یک دانشمند متوجه می شود که افرادی که در معرض سطوح خشونت آمیز در تلویزیون قرار دارند ، سالم و صلح آمیز هستند . خشونت در تلویزیون مجاز است و مبارزان تبدیل به مشهورترین افراد دنیا می شوند . از بین بردن مخالفان خود در یک نمایش واقعی ، طبیعی ترین چیز در جهان به نظر نمی رسد اما تصور کنید که این خشونت با یک طنز فوق العاده ترکیب شده است . هر یک از 9 شخصیت داستان و دلیل خود را برای شرکت در GUTS دارند . بیش از 8 ساعت گیم پلی در حالت تک نفره برای باز کردن تمام 18 پایان بازی نیاز است .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی GUTS :

نام بازی : GUTS

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Flux Game Studio

منتشر کننده : Libredia Entertainment

سبک بازی : اکشن و ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

GUTS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *