دانلود بازی Heliborne Enhanced Edition v2.1.0 نسخه Portable

Heliborne

یکی از جدیدترین عناوین بازی های اکشن و جنگی مختص هلیکوپتر است. تجربه آسمان بر فراز ابرها در یکی از جذاب ترین و خطرنا ترین ساخته های بشر یعنی هلیگوپتر ها می تواند چذابیت خاصی به همراه داشته باشد. در بازی Heliborne شما می توانید تجربه پرواز با استفاده از هلیکوپتر های دهه های 1950 میلادی تا بهترین جنگنده های امروزی را تجربه کنید. در این بازی شما می توانید در مراحل و ماموریت های مختلفی توان جنگی خود را امتحان کنید و حتی می توانید کنترل نیروهای مختلفی را به دست بگیرید. البته تمام این موارد برای شکل دادن یک خط حمله منحصر به فرد است که در مواقع مختلف دشمن را غافلگیر کند. در اینجا می توانید به درگیری های تاریخی شیرجه بزنید ، نقشه هایی را که از مکانهای دنیای واقعی الهام گرفته شده اند کشف کنید و در نبردهای بی رحمانه هوا به هوا و مبارزه با هوا به زمین شرکت کنید. شما می توانید با پرواز بیش از 40 فروند هلیکوپتر موجود در بازی در بیش از 3 کلاس مختلف ، با خلبانان و همچنین تانک ها ، نیروها و توپخانه های ضد هوایی بجنگید . این بازی سبک فراموش شده بازی های جنگی هلیکوپتری را احیا کرده است و در آن وفاداری خاصی به واقعی جلوه دادن درگیری های مسلحانه پرداخته است . از دیگر امکانات بازی Heliborne می توان به : هوش مصنوعی جدید که به واسطه آن می توانید حالت تک نفره را با لذت بیشتری تجربه کنید ، پرواز با بیش از 40 هلیکوپتر افسانه ای از سالهای 1955 میلادی تا اوایل سال 2000 ، حضور در ماموریت های ویژه مثل ویتنام ، افغانستان و … اشاره کرد.

نام: Heliborne Enhanced Edition
حجم فایل: 8.04 گیگابایت
شرکت سازنده: Klabater
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 7
ورژن: v2.1.0
نسخه: Portable
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Klabater
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/09/02 نسخه Heliborne Enhanced Edition v2.1.0 - Portable اضافه شد.
  • 9 replies
    1. علی says:

      سلام بازی همون اول اجرا روی find server میمونه من تمام ورژنها رو تست کردم اما انگار باید وصل شی به اینترنت تا بره وارد بازی شه راه حلی هست ؟

      پاسخ دادن
    2. مصطفی says:

      ُلام ببخشید بازی سراغ ندارید که فیزیک هلیکوپترش خیلی عالی باشه و حتی از heliborne هم بهتر و صد البته جنگ نباشه مثلا هلیکوپتر امداد یا هرچیز دیگه

      پاسخ دادن
    3. امیر says:

      سلام این بازی آنلاین چطوری آنلاین میشه؟!
      تو آفلاینش که چیزی باز نمیشه هیچ ستاره ای هم نمیده

      پاسخ دادن
    4. محمد says:

      سلام بازی را نصب کردم اما باز نمیشه ،چیکارش کنم الان به هیچ وجه باز نمیشه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *