دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing Final Cut v2.0.0.5 برای کامپیوتر

The Incredible Adventures of Van Helsing Final Cut یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط NeocoreGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . به سلاح های خود چنگ زندی و سوار بر کشتی در جهان gothic-noir از Borgovia ماجراجویی خود را آغاز کنید , جایی که دانش صلح میان هیولاها و جاودانگی را تهدید می کند. بازی The Incredible Adventures of Van Helsing Final Cut با ماجراجویی و نبردهای جدید بازگشته است . سعی کنید روشنایی روز را از دست ندهید . در طول مسیر Lady Katarina که خود تصمیم گرفته است روح باشد , شما را همراهی می کند . کاوش در بیابان و مناطق تیره و تار از یک کلان شهر پیچ خورده توسط علم عجیب و غریب سرآغاز ماجراجویی های شماست . بسیار مراقب باشید زیرا ممکن است از روی ظاهر نتوانید هیولاها را تشخیص دهید .

Final Cut مجموعه سه قسمت قبلی است که به صورت مستقل منتشر شده اند و حالا به صورت یک داستان ادامه دار روایت می شوند , همراه با شش کلاس قابل پخش و اضافه شدن حالت جدید پایان بازی با تعداد زیادی از ماموریت های اصلی و فرعی . گرافیک قابل قبول , بیش از 50 ساعت گیم پلی در مبارزات انتخاباتی , بازی از طریق یک داستان زیبا و منحصر به فرد با طنز و گفت و گو , شخصیت هایی با توانایی و ویژگی های منحصر به فرد , وجود درخت مهارت , امکان بازی به صورت مولتی پلیر و 4 بازیکن در حالت co-op تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید.

نام: The Incredible Adventures of Van Helsing Final Cut
شرکت سازنده: NeocoreGames
تاریخ انتشار: Nov, 2015
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: v2.0.0.5
نسخه: GOG
آپدیت: 7 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی
نویسنده: سعید صفایی
منتشر کننده: NeocoreGames
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/06/07 نسخه The Incredible Adventures of Van Helsing Final Cut v2.0.0.5 - GOG اضافه شد.