دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Last Horizon

بازی Last Horizon در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Pixeljam ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . آخرین افق یک بازی اکتشاف فضایی می باشد که در سبک بقا است به تمدن های ناشناخته پرواز کرده و به دنبال جهانی تازه باشید که بتوان آن را خانه نامید .

خلاصه داستان : بازی Last Horizon بر پایه موسیقی بوده و شما را به دل اکتشتاف فضا و تمدن های مختلف آن می برد . شما در نقش یک خلبان از آخرین کشتی از تمدنی خاص می باشید که در یک دنیای ناشناخته به دنبال جهانی تازه است تا بتواند آن را خانه بنامد . در فرود به هر سیاره شما باید دقت لازم را در جمع آوری منابع و انسان های نجات یافته به خرج دهید خلبان حرفه ای خلبانی است که بتواند بالانس میان سوخت , اکسیژن و یکپارچگی بین منابع و انسان ها را به درستی انجام دهد . اکتشاف و برداشت باعث ایجاد خانه ای جدید برای شما می شود ولی اگر در این مسیر بیش از حد طول دهید ممکن است خشم بیگانگان را بیافزایید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Last Horizon

نام بازی (فارسی) : آخرین افق

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Pixeljam

منتشر کننده : Pixeljam

سبک بازی : اکشن

حجم فایل : 38 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *