دانلود بازی Marvels Guardians of the Galaxy نسخه EMPRESS/DODI

بازی Marvels Guardians of the Galaxy سعی دارد تا یک داستان بسیار جذاب و جدید را از تعدادی از بدترین و منفورترین قهرمانان کهکشان روایت کند. داستان گروهی که بی قانونی و بد طینتی از احوالات همیشگی آنهاست و شامل شخصیت هایی با نام های Star-Lord, Gamora, Drax, Rocket, و Groot می شود. در شروع این بازی، این قهرمانان یک شی بسیار ناشناخته و عجیب را کشف می کنند که دارای قدرتی غیر قابل باور است و تا به حال قدرتی ورای آن ندیده اند. هر کدام از این شخصیت ها به دلایل مختلف می خواهند که این عتیقه را صاحب شوند و کارهای مربوط به خود را سر و سامان دهند. این مسئله برای دشمن آنها نیز صادق است و باید مراقب این مسئله باشند. از زمین و میلان تا فضا و هرچه در ورای آن است، شما وارد یک بازی بسیار جذاب و داستانی سراسر هیجان خواهید شد که با استفاده از یک موزیک متن بسیار لذت بخش باید داستانی را تجربه کنید که هیچ چیز در آن مشخص نیست.

سایر توضیحات: بازی Marvels Guardians of the Galaxy Episode یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. این بازی توسط شرکت بسیار معروف Telltale Games برای پلتفرم های مختلفی نظیر ویندوز و XBox تولید و عرضه شده است. این شرکت این بازی را در 5 فصل خلاصه کرده است که تا به حال 2 فصل آن ارائه شده اند. در این پست قصد داریم که قسمت و فصل سوم این بازی بسیار جذاب را به شما عرضه کنیم.

  • نسخه کم حجم Marvels Guardians of the Galaxy Deluxe Edition (v.CL:2983462 – Build 8734975 + CrackFix + All DLCs + Bonus Content + MULTi14) به پست اضافه شد.

نام: Marvels Guardians of the Galaxy
شرکت سازنده: Telltale Games
تاریخ انتشار: Jun, 2022
نسخه: EMPRESS/DODI
آپدیت: 4 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe - iso
پلتفرم: ویندوز
منتشر کننده: Telltale Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/04 نسخه Marvel’s Guardians of the Galaxy – Deluxe Edition (v.CL:2983462 – Build 8734975 + CrackFix + All DLCs + Bonus Content + MULTi14) اضافه شد.
  • 12 replies
    1. stara says:

      سلام این نسخه فیت گرل بهد یک هفته هنوز در حال آپلوده؟!!!
      یا از آپلودش منصرف شدید؟؟! زودتر آپلود کنید تا مصادیق رایانه ای دستور حذف لینک ها رو نداده!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *