دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Metropolis

Metropolis شبیه ساز شهر است که در آن شما به عنوان شهردار به ایفای نقش می پردازید ، شما باید شهر خود را بازسازی کنید تا یکی از بهترین شهرهای دنیا شوید . سوء مدیریت مالی شهر را به زانو درمی آورد و دولت قبلی با بسیاری از اتهامات فساد و اختلاس مواجه خواهد شد . به عنوان شهردار تازه انتخاب شده چالش شما این است که برای بازسازی شهر و تبدیل شدن به “شهر قابل زندگی” در جهان تلاش کنید . وظیفه شما آسان نخواهد بود ، تمام خدمات ضروری به پایان رسیده و ساختمان های بزرگ شهر خراب شده است . در حالی که نفس تازه ای در زندگی مردم شهر دمیده می شود ، مجبور خواهید شد که پشت س خود را تماشا کنید ، مخالفان سیاسی در هر فرصت برای اعتصاب آماده هستند و سرنوشت شما در انتخابات آینده را رای دهندگان انتخاب می کنند . بیش از 60 نوع ساختمان ، چرخه روز و شب ، حزاب مخالف و انتخابات ، کنفرانس خبری ، 4 نوع حمل و نقل عمومی ، بازار بورس ، 5 نوع درآمد مالیاتی ، اقتصاد جهانی کاملا کاربردی ، تغییر ارزش زمین و اموال ، ساخت، سرمایه گذاری و فروش ملک و آمار جرمی دقیق بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند . Metropolis یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Studio by the Bay طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Metropolis :

نام بازی : Metropolis پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : Studio by the Bay منتشر کننده : Studio by the Bay سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : RAR لینک مرتبط : STEAM

Metropolis

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *