دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Polyball نسخه HI2U

آماده باشید چون قرار است به عصر جدیدی از بازی هایِ پلتفرمرِ مبتنی بر فیزیک وارد شوید .Polyball  یک بازی کلاسیک است که به روش بازی هایی همچون Super Monkey Ball،Marble Madness و Marble Blast طراحی شده است و از عناوینی همچون سری بازی های Sonic ، trackmania و Mario Kart الهام گرفته است .Polyball عنوانی است که طرفداران Monkey Ball و Marble Blast باید حتما آن را تجربه کنند .این بازی استانداردی است که عصر جدیدی از بازی های پلتفرمر را به وجود می اورد. این بازی محتوای بسیار زیادی به شما پیشنهاد می کند  و ارزش وقت شما را دارد .فعالیت های زیادی برای انجام دادن در Polyball وجود دارد ، Polyball حتی دارای بخش Co op و مولتی پلیر محلی است ! شما می توانید خودتان و دوستانتان را در بیش از 60 مرحله ی این بازی به چالش بکشید در حالی که با آپدیت های آینده مراحل جدیدی اضافه خواهد شد .اگر دوستانتان را دور خودتان جمع کرده اید و می خواهید بازی کنید می توانید انتظار یک گیم پلی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش به صورت Splitscreen از بازی Polyball داشته باشید .

سایر توضیحات : بازی Polyball  را می توان به هر بازیکنی پیشنهاد کرد ، خواه به بازی های رقابتی علاقه داشته باشید یا اینکه دوست دارید با دیگران همکاری کنید  یا هر دو، مهم نیست، به هر حال این بازی برای شما مناسب است و می تواند برای شما لذت بخش باشد .وقتی به صورت تک نفره بازی می کنید یک سری قابلیت های سفارشی سازی برای خودتان باز خواهید کرد  از مدل های مختلف توپ گرفته تا افکت های مخصوصی وجود دارند که می توانید هر کدام را که دوست دارید باز کرده و از آن استفاده کنید البته بخش چند نفره محلی نیز قابلیت های سفارشی سازی منحصر به خودش را دارد .بیش از 60 مرحله متنوع در انتظار شما هستند حتی محتوای بیش تری نیز در آپدیت های آینده اضافه خواهند شد .فراموش نکنید که بخش داستانی را می توانید به صورت تک نفره یا چند نفره (Split Screen)تجربه کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن مسابقه ای کامپیوتر Polyball

مشخصات بازی   Polyball:

نام بازی : Polyball

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Studio Monolith

منتشر کننده : Studio Monolith

سبک بازی :مسابقه ای ، اکشن ، شبیه ساز ،پلتفرمر سه بعدی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Polyball

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *