دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sky Rogue v1.3.2 – Portable برای کامپیوتر

Sky Rogue

بازی های شبیه ساز پروار معمولا از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و جذابیت های خاص خود را دارند. از طرفی این بازی ها دارای پیچیدگی های خاصی هستند که بازی را با چالش های بیشتری به گیمر عرضه می کند و گیمر باید برای برنده شدن تلاش بسیار زیادی کند. بازی Sky Rogue یک بازی شبیه ساز پرواز است که سعی دارد تا این دسته از بازی ها را با گرافیکی متفاوت اما ساده همراه با گیم پلی بسیار جذاب به شما عرضه کند و ایده های جدید خود را در قالب صحنه سازی های رنگی و جالب به شما نمایش دهد. در بازی Sky Rogue شما می توانید از میان جنگنده های مختلف یک انتخاب منحصر به فر داشته باشید و بر فراز جزایر مختلف به پرواز در بیابید. در این بازی جزایر به صورت تصادفی ساخته می شوند و همین باعث می شود تا بازی بی روح و کسالت آور نشود. همچنین رنج بسیار وسیعی از اسلحه ها و موشک های مخلتف به شما این امکان را می دهد تا دشمنان خود را به سرعت نابود کنید و در مراحل و مکان های مختلف به جنگ آنها بروید.

سایر توضیحات: بازی Sky Rogue یک بازی شبیه ساز پرواز است که در آن سعی شده تا حتی الامکان گرافیک بازی پیچیدگی نداشته باشد اما اید ههای مینیمالیستی بسیار خوبی را به شما عرضه می کند. همچنین فضا سازی این بازی بی نهایت جذاب است و شما را به یاد بازی های بسیار پرحجم و تکستچر بالا می اندازد. بازی Sky Rogue توسط شرکت Fractal Phase برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

دانلود Sky Rogue جدید

نام: Sky Rogue
حجم فایل: 117 مگابایت
شرکت سازنده: Fractal Phase
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 9
ورژن: v1.3.2
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن -شبیه ساز
منتشر کننده: Fractal Phase

به روز رسانی :

1400/04/13 نسخه Sky Rogue v1.3.2 - Portable شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *