دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر SolarGun

SolarGun یک بازی اول شخص پازلی است که شما را در محیط یک کارخانه قرار می دهد .آیا می توانید از این کارخانه جان سالم به در ببرید ؟ نور را با دقت مدیریت کنید ، مراحل جدید را باز کنید و به دنبال راهی برای فرار کردن باشید .بازی بیش از 16 پازل متفاوت دارد و به هر بازیکنی با هر سطح مهارتی پیشنهاد می شود . باید در نظر داشته باشید که کشته شدن بر نحوه ی حل کردن پازل ها تاثیر می گذارد . این بازی علاوه بر داشتن یک حالت Speedrun دارای Minigame های مخفی متنوعی است .

سایر توضیحات :SolarGun یک بازی پازلی است که حالت Casual دارد ، در واقع بازی هایی که Casual خوانده می شوند می توانند از هر ژانر باشند و هر نوع گیم پلی داشته باشند اما آنچه که بر تمامی بازی های Casual صدق می کند این است که اینگونه بازی ها قوانینی ساده دارند همچنین به مهارت و وقت کم تری برای یاد گرفتن نیاز دارند .بازی های Casual اغلب هزینه ی کم تری برای توسعه و انتشار دارند و بیش تر کاربران آن افرادی با سن بالاتر و به خصوص بانوان هستند .اغلب بازی های Casual به صورت پازلی پیاده سازی می شوند و می توان تنها با یک دکمه یا تنها با استفاده از ماوس از آن ها لذت برد .یک داده ی آماری( از Wiki وجود دارد که طبق آن به طور ماهانه حدودا 200 میلیون کاربر وقت خود را با انجام بازی های Casual به صورت آنلاین سپری می کنند.SolarGun نیز یک بازی Casual و ساده است که بازخورد های نسبتا مناسبی از بازیکنان دریافت کرده است پس انتظار می رود تجربه ای قابل قبول برای طرفداران بازی های پازلیِ ساده به ارمغان بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی فکری کامپیوتر SolarGun جدید

مشخصات بازی   SolarGun:

نام بازی : SolarGun

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mechanical Boss

منتشر کننده : Mechanical Boss

سبک بازی :پلتفرمر ، پازلی ، علمی تخیلی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

SolarGun

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *