دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Star Story The Horizon Escape نسخه SKIDROW

یک پروژه تحقیقاتی باستان شناسی بزرگ در قدم های اولیه با مشکلاتی مواجه شده است. هواپیمای شما دچار نقص فنی شده و شما سقوط کرده اید. آیا می توانید از این سیاره جان سالم به در ببرید؟ اصلا چطور؟ آیا برنامه ای دارید و یا بید با زمان جلو بروید؟ هیچ کسی نیست که به شما کمک کند پس تنها هستید اما شاید بتوان کسان دیگرا پیدا کرد. زنده ماندن تنها به ایده های شما برای خروج بستگی دارد و اینکه آیا می خواهید یک قهرمان واقعی شوید یا خیر. در بازی Star Story The Horizon Escape شما در نقش یک باستان شناس و فضانورد به نام Van Klik هستید که به سیاره ای مرموز در حال سفر است. در این بازی این شما هستید که سرنوشت خود را رقم می زنید و می توانید بر اساس خواسته های خود مسیر بازی را تغییر دهید. دقت کنید که در انتهای بازی شما با انتخاب های متعددی روبرو خواهید بود که می توانید در سرنوشت ما تاثیر بگذارید و نتیجه زندگی شما را مشخص کند.

سایر توضیحات: بازی Star Story The Horizon Escape یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های ماجرایی و نقش آفرینی است که به صورت Turn-Based عرضه شده است. در این بازی جزئیات زیادی با تم فانتزی تولید و عرضه شده است و می توانید علاوه بر جذابیت گیم پلی بازی، کمی سرگرم کننده نیز باشد. بازی Star Story The Horizon Escape توسط شرکت EvilCoGames برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Star Story The Horizon Escape center

مشخصات بازی Star Story The Horizon Escape:

نام بازی : Star Story The Horizon Escape

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : EvilCoGames

منتشر کننده : EvilCoGames

سبک بازی : ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Star Story The Horizon Escape

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *