دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Troll and I تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

در بیایان های شمال اروپا , پسرک جوانی که Otto نام دارد مجبور می شود برای حفظ جانش از دست شکارچیانی که به روستایشان برای پیدا کردن موجودی عجیب و افسانه ای هجوم آورده بودند , به جنگل پناه ببرد . همانطور که بی هدف و تنها جنگل را پشت سر می گذارد ناگهان با موجودی روبرو می شود , موجودی که مدت هاست شکارچیان در پی او هستند و سعی دارند او را شکار کنند . همان لحظه سرنوشت ساز است که دوستی Troll و Otto را رقم می زند و ماجراجویی خطرناک آنها آغاز می شود . درست است که آنها شباهتی زیادی و یا اصلا شباهتی به یکدیگر ندارند اما تنها یک وجه مشترک میان آنها وجود دارد که باعث شده آنها در کنار یکدیگر قرار گیرند .

سایر توضیحات : Troll and I یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Spiral House Ltd. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Maximum Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هر دو شخصیت اصلی باید در طول بازی از مهارت های خود به نحو احست استفاده نمایند و با نابودی دشمنان مسیر خود را برای بازگشت به خانه هموار سازند . جنگل پر است از ناشناخته ها , کار گروهی می تواند شما را زنده نگهدارد و در غیر این صورت خود را یک مرده فرض کنید . روایت ماجراجویی افسانه ای , امکان بازی به صورت مولتی پلیر , امکان سوئیچ میان دو کاراکتر اصلی که هرکدام دارای گیم پلی مخصوص بخ خود می باشند , سبک مبارزه منحصر به فرد و امکان جمع آوری سلاح های مختلف تنها بحشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Troll and I نسخه CODEX

مشخصات بازی Troll and I :

نام بازی : Troll and I

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Spiral House Ltd.

منتشر کننده : Maximum Games

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Troll and I

به روز رسانی :

1396/05/21 آپدیت 20170810 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 6 replies
    1. محمد says:

      سلام من این بازی رو خریدم از سی دی فروشی ولی داخل بازی که میرم اف پی اس میاد میشه 4 اخرین سیستمیم ک میخواد ب مال من نمیرسه چرا اینجوری میشه ؟؟
      cpu :Core i7 -6700hq
      Ram : 16G
      VGA : geforce GTx 970m
      Windows 10 64Bit

      پاسخ دادن
    2. حامد says:

      سلام لطفا نسخه جدید corepack بازی Mass Effect Andromeda Super Deluxe Edition v1.10 رو قرار بدید تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *