دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Two Point Hospital v1.29.51 – P2P برای کامپیوتر

Two Point Hospital یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی Two Point Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این دنیا ، همه انواع بیماری های غیر معمول را تجربه خواهید کرد . تشخیص بیماری ها ، ایجاد اتاق مناسب برای رسیدگی به آنها ، استخدام کارکنان مناسب و سپس آماده شدن . در بازی Two Point Hospital شما می توانید تنها یک بیمار را اداره کنید اما آیا می توانید یک اپیدمی را کنترل کنید؟ هنگامی که شما ساکنان یک روستای کوچک را درمان کردید ، آیا می توانید یک چالش بزرگتر در یک بیمارستان پرانرژی را برعهده بگیرید ؟ امکانات خود را ارتقا دهید ، ماشین ها ، کارکنان و طرحهای خود را ارتقا دهید تا پول بیشتری به دست بیاورید . آموزش و ارتقاء کارکنان خود را با مهارت ها و توانایی های جدید خود مقایسه کنید تا بیمارستان کارآمدتر شود . از تجزیه و تحلیل اطلاعات و اطلاعات گسترده برای تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف خود و تغییرات سریع استفاده کنید .

همانطور که زیباترین ساختمان را طراحی می کنید ، یک بیمارستان را از صفر بسازید و آن را به یک شاهکار تبدیل کنید . طراحی بیمارستان خود را بهینه کنید تا جریان خون بیمار و پول نقد را افزایش دهید ، راهروها ، اتاق ها و سالن های انتظار را با مشخصات دقیق خود تنظیم کنید . بیمارستان خود را به چندین ساختمان گسترش دهید زیرا به نظر می رسد که تعداد زیادی از بیماران به سمت این بیمارستان سرازیر شوند . اقلام تزئینی و کاربردی در اطراف بیمارستان خود را به منظور ارتقاء اعتبار خود ، پایین آوردن خستگی بیمار ، افزایش شادی و نگه داشتن آن دسته از پاداش های سال آخر قرار دهید . انتظار نداشته باشید که بیمارستان با انواع معمول بیماران پر شود .

 

نام: Two Point Hospital
شرکت سازنده: Two Point Studios
تاریخ انتشار: 2018
ورژن: v1.29.51
نسخه: P2P
آپدیت: 18 خرداد 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: شبیه ساز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: SEGA
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/18 نسخه Two Point Hospital v1.29.51 - P2P اضافه شد.
  • 1 replies
    1. محمد ریاضی says:

      سلام من هر کاری میکنم این آپدیت نصب نمیشه، مرتب پیام میده کە فایل تو محل نیست!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *