دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر WinKings

به دنیای وایکینک ها قدم گذارید و در جهانی فانتزی به مبارزه با یکدیگر بپردازید . WinKings یکی از بازی 2 بعدی می باشد که حداکثر 1-4 بازیکن به طور همزمان با یکدیگر می توانند وارد جهان وایکینگ ها شده و در محیطی فانتزی به مبارزه برای دستیابی به بیشترین امتیاز بپردازند . جهان های مختلف و گیم پلی منحصر به فرد ، وجود 4 شخصیت با توانایی های خاص ، دشمنان و سلاح های متنوع باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود و پلیر برای ساعت ها سرگرم شود .

سایر توضیحات : WinKings یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Lemondo Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی حالت های مختلفی را شامل می شود , در حالت Campaign mode امکان بازی به صورت تکنفره می باشد  همچنین این اجازه به شما داده می شود تا همزمان 4 بازیکن در co-op multiplayer به نبرد با یکدیگر بپردازند و سطوح سختی مختلفی را تجربه نمایند . Versus mode حالت دیگری از بازی بشمار می آید که امکان بازی برای 2-4 بازیکن به صورت آنلاین را در versus multiplayer امکان پذیر می کند . Death match, Headhunter و Flag Capture حالت های دیگری از بازی می باشند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و در هر ماموریت به نوعی توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر WinKings

مشخصات بازی WinKings :

نام بازی : WinKings

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Lemondo Games

منتشر کننده : Lemondo Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

WinKings

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *