دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Agents of Mayhem برای PS4 + آپدیت

Agents of Mayhem یک بازی جهان باز است که از دیدگاه سوم شخص روایت می شود . داستان بازی در یکی از شهرهای سئول کره جنوبی به نام شهر فردا و در آینده ای دور رخ می دهد . Agents of Mayhem در جهان مشترک سری بازی های Saints Row و Red Faction به تصویر کشیده شده است . اتفاقات بازی حول سازمانی شناخته شده با عنوان M.A.Y.H.E.M رخ می دهد ، سازمانی که توسط Persephone Brimstone تاسیس شده و توسط شرکت Ultor (یکی از مخالفان اصلی سری Saints Row 2 و Faction Red Faction) برای توقف L.E.G.I.O.N ها هدایت می شود . در این نسخه شاهد 12 کاراکتر خواهیم بود که در ابتدا پلیر باید یکی از گروه های مورد نظر را انتخاب نماید . این شخصیت های در چهار گروه سه نفره به نام های Bombshells , Carnage a Trois , Firing Squad و Franchise Force قرار می گیرند . به مرور و با انتشار آپدیت های بعدی ، یکسری کاراکترهایی از جمله جانی گات ، پلیس سئول و چند کاراکتر دیگر به بازی اضافه شده اند . هر کاراکتر دارای سبک بازی و توانایی مخصوص به خود است .

سایر توضیحات : Agents of Mayhem یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Volition طراحی و ساخته شده و در سال 2017 توسط کمپانی Deep Silver برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . بازیکنان با سلاح های خود به دشمنان آسیب می رسانند ، پلیر امتیازاتی را جمع می کند تا نوار قدرت را پر کند . هنگامی که نوار پر شد ، بازیکنان می تواند از توانایی های ضرب و شتم استفاده نماید ، آیتمی که می تواند شما را در شرایط بحرانی کمک کند . علاوه بر ماموریت های اصلی در کمپین اصلی ، ماموریت های فرعی به بازی حال و هوای خاصی بخشیده و بازی را از یکنواختی خارج نموده است . کاراکترهای مختلف ، مسئولیت های متفاوتی دارند و نسبت به اتفاقات بازی عکس العمل های متفاوتی از خود نشان می دهند . هر ماموریتی را که پشت سر می گذارید بازی این امکان را به شما می دهد تا به مهارت و توانایی های خود را بهبود و ارتقا بخشیده و به بخش سلاح های پیشرفته دسترسی داشته باشید .

Agents of Mayhem center

مشخصات بازی Agents of Mayhem :

نام بازی : Agents of Mayhem

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Volition

منتشر کننده : Deep Silver

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +18

لینک مرتبط : PlayStation

Agents of Mayhem

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *