دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Boot Hill Bounties – PC

Boot Hill Bounties یک بازی در سبک نقش آفرینی و بسیار مهیج است که در ادامه با داستان بازی بیشتر آشنا می شوید. Bronco County در آستانه یک جنگ قرار دارد. یک دسیسه کوچک برای شعله ور کردن آتش جنگ بین مهاجران غربی و Chepakwik شهر را تهدید می کند. و در این میان تنها Kid, Doc, Moon و Rosy از ماجرا باخبرند و حقیقت را می دانند. اما آن ها برای حفظ خانه و کاشانه اشان مجبورند تا با پنج تن از قانون شکنان افسانه ای شهر که نام هریک لرزه بر اندام هر مرد بالغی می اندازد، روبرو شوند. در بازی Boot Hill Bounties حماسه ای کوچک به راه می افتد و در این راه، زمانی که در دل تاریکی دنیای غرب پیش می روید با افرادی نظیر Creed Little, Stampede Sally, Tuco Delgado, Scorpion Saint و Burning Crow رو در رو می شوید.

سایر توضیحات : در این بازی بسیار مهیج و ماجرایی شما میتوانید هر چهار کاراکتر بازی را کنترل کنید. کارهای بسیار در بازی وجود دارد که میتوانید آن ها را انجام دهید. احتمال حمله به شما وجود دارد ولی نگران نباشید اگر از نقشه موجود در بازی به خوبی استفاده کنید هرگز غافل گیر نخواهید شد. مکان های بسیاری در بازی نظیر جنگل، غار، دریا و … طراحی شده است که می توانید از آن ها برای اهداف خود به نحو احسن استفاده کنید. همچنین می توانید بر روی مزرعه خود کار کرده و محصولات کشاورزی خود را استفاده کنید. طیف گسترده ای از کارها در بازی Boot Hill Bounties وجود دارد که شما میتوانید با ماجراجویی در دل بازی آن ها را کشف کرده و انجام دهید. بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Boot Hill Bounties توسط کمپانی Experimental Gamer Studios ساخته شد و از طریق همین کمپانی نیز در سال 2017 میلادی منتشر شد. شما هم میتوانید این بازی مهیج را با لینک مستقیم دانلود در سایت دانلود فارسی، دانلود کرده و بازی کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Boot.Hill.Bounties.center

مشخصات بازی Boot Hill Bounties : نام بازی : Boot Hill Bounties پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Experimental Gamer Studios منتشر کننده : Experimental Gamer Studios سبک بازی : نقش آفرینی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Boot Hill Bounties

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *