دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Brain It On v1.6.194 برای اندروید

!Brain It On

یکی از بهترین بازی های پازل برای موبایل بالاخره عرضه شد! این بازی یک بازی پازل است که که به کمک فیزیک باعث تحرک هایی در مغز شما خواهد شد. در این بازی باید اشکال مختلفی ترسیم کنید تا پازل را حل کنید. اما… این کشیدن ها به سادگی گفتنشان نیستند. ساده اما بسیار سخت! شک نکنید و یک بار امتحان کنید! در این بازی ذهن و مغز شما به چالش کشیده می شود و باعث می شود تا ساعت ها درگیر مسائل مختلف مطرح شده در این بازی باشید. بازی های پازل برای گذراندن وقت و زمان و همچنین ورزش مغزی بسیار مفید هستند. بازی های بسیاری در این سبک عرضه شده اند اما بدون شک !Brain It On یکی از بهترین های آنهاست. این بازی از تولیدات شرکت Orbital Nine Games است که در زمینه تولید بازی های پازل فعالیت می کند و بازی بسیار معروف Brain Dots نیز از تولیدات همین شرکت است. این بازی برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و تا الان بیش از 50 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: گرافیک این بازی جزو نکات مثبت آن است چرا که بسیار ساده و روان طراحی شده است و هر کاربردی در هر سن و سالی می تواند با این بازی ساعت ها سرگرم باشد. علاوه بر اینها، این بازی یک قابلیت منحصر به فرد دارد و آن، قابلیت ساخت مرحله می باشد. روزانه کاربران زیادی اقدام به تولید مرحله های مختلف برای این بازی می کنند و شما می توانید به راحتی این مراحل جدید را دانلود کنید و از انها لذت ببرید.

نام: !Brain It On
حجم فایل: 31 + 29 مگابایت
شرکت سازنده: Orbital Nine Games
ورژن: v1.6.194
آپدیت: 21 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/21 نسخه v1.6.194 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *