دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Citystate – PC

Citystate یک بازی بسیار جذاب و زیبا برای علاقه مندان به شهرسازی. در بازی Citystate شما علاوه بر سازنده شهر بودن باید یک سیاستمدار هم باشید که قصد ایجاد ساختمان ها و اداره شهر و زندگی شهروندی را دارید. در واقع در این شبیه ساز شما یک جامعه را شکل می دهید و به اداره آن می پردازید. این شبیه ساز دیدگاه های سیاسی شما را به چالش می کشاند و مهارت های حاکمیت شما را نیز مورد بررسی قرار می دهد. مهم نیست در کجا هستید و چه طیف سیاسی را دنبال می کنید! هر تصمیم شما بازخوردهای چندگانه در زمان های مختلف خواهد داشت. شهر شما به طور پیوسته تحت تاثیر انتخاب ها و تصمیم های شما مورد تغییر و دگرگونی واقع می شود. در Citystate هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد، هیچ محدودیت و اجباری نیست، هیچ قانون اقتصادی وجود ندارد، تنها واقع بینی وجود دارد!

سایر مشخصات : در بازی و شبیه ساز Citystate اقتصادی واقع بین وجود دارد. مکانیزم های عرضه و تقاضا، تعادل تجارت، بهره برداری از منابع، واردات و صادرات. بازار سهام و اوراق قرضه وجود دارد. در این بازی کلاس های اجتماعی جمعیت شناسی شبیه سازی شده است. سیستم حاکمیت سیاسی در این بازی دارای 40 اصل سیاسی و 160 گزینه برای انتخاب می باشد. کنترل مرزها و مهاجرت نیز وجود دارد. همچنین 25 نوع حکومت از دیکتاتوری و کمونیستی تا هرج و مرج و آزادیخواهانه در نظر گرفته شده است. همچنین مسائلی مانند شورش های خشونت آمیز، محله های فقیر نشین و فرسایش شهری نیز در این شبیه ساز تبیین شده است. علاوه بر همه اینها باید به ساخت ساختمان های ضروری شهری بپردازید. این بازی بسیار جذاب و زیبا یکی از کامل ترین شبیه سازهای اجتماعی و شهری می باشد که تا کنون ارائه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Citystate.center

مشخصات بازی Citystate :

نام بازی : Citystate

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 22Feb, 2018

شرکت سازنده : Citystate Dev

منتشر کننده : Citystate Dev

سبک بازی : شبیه سازی، استراتژیک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Citystate

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *