دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dawn of Andromeda Subterfuge – PC تمام نسخه ها

Dawn of Andromeda Subterfuge زمانی که شما تصور می کردید قبایل کافی برای غلبه و تسلط بر Andromeda وجود دارند ناگهان دو قبیله دیگر ظاهر شدند و خودنمایی کردند! قبیله های Kri با قدرت بسیار بازگشته اند و آماده مبارزه برای آنچه که در گذشته متعلق به آنها بوده است، می باشند. با این حال جاسوسی آنها به رهبری ملکه خود باعث ایجاد ناآرامی و تهدادتی برای بقا و تعادل کهکشان ایجاد کرده است. حال نوبت به شما رسیده که با اتخاذ استراتژی های خاص خود بتوانید بر مشکلات فائق آیید. بنابراین به استخدام کردن جاسوس هایتان بپردازید و از آنها برای جاسوسی دشمن استفاده کنید. به طرح ریزی و نقشه های با ریسک بالا برای از بین بردن و قتل عام دشمن بپردازید. همچنین باید برای پیروزی و بقا تکنولوژی را از دشمن خود بدزدید و از آنها در جهت اهداف خود بهره ببرید. این ها تنها بخشی از فعالیت هایی می باشد که باید انجام دهید و بر دشمن غلبه کنید.

سایر مشخصات : در بازی بسیار جذاب Dawn of Andromeda Subterfuge شما با نژادهایی درگیر خواهید شد که به کلی سیر بازی و استراتژی های شما را تغییر خواهند داد. در این بازی شما باید به تحقیقات و کشف راه های جدید برای بهبود کلنی خود بپردازید و به ساخت ویژگی های شگفت انگیز و منحصر به فرد دست بزنید. باید در نظر داشته باشید که قادر نخواهید بود بدون تکنولوژی و سوخت کافی از یک سمت کهکشان به سمت دیگر بروید. کاوش و توسعه اکنون به استراتژی های فکری و ذهنی شما بستگی دارد تا پیشرفت کنید و ادامه دهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Dawn.of.Andromeda.Subterfuge.center

مشخصات بازی Dawn of Andromeda Subterfuge : نام بازی : Dawn of Andromeda Subterfuge پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 5Apr, 2018 شرکت سازنده : Grey Wolf Entertainment منتشر کننده : Iceberg Interactive سبک بازی : استراتژیک امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Dawn of Andromeda Subterfuge

به روز رسانی :

1397/01/24 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *