دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dead Rising 2 نسخه 0xdeadc0de برای کامپیوتر

Dead Rising 2

یک بازی اکشن, ماجرایی و جهان باز است که توسط  استودیو Blue Castle Games طراحی و ساخته شده و در سال 2010 توسط کمپانی مشهور و معروف Capcom برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان

 بازی Dead Rising 2

چندین سال پس از حادثه Wilamette به تصویر کشیده شده است درست زمانی که مردم به دلیل انتشار ویروسی آلوده, به آن مبتلا شده و به زامبی تبدیل می شوند . زامبی ها برای فرار از نابودی به شهر Fortune یورش برده درست جایی که محل تفریح و سرگرمی آمریکایی ها است . هر لحظه در تصویر هزاران زامبی دیده می شود و باعث می شود تا وحشت زنده ماندن و رهایی از مرگ پلیر را به وجد آورد . در Dead Rising 2  شما کنترل Chuck Greene را برعهده دارید که باید 72 ساعت از کمین زامبی ها قبل از آنکه نظامی ها بیایند و منطقه را پاکسازی کنند , بگریزد . نکته جالب بازی استفاده از تمامی وسایل موجود در اطراف شما است زیرا می توانید تنها با مقداری خللاقیت سلاح های مرگباری را بسازید. لازم به ذکر است که این بازی را می توانید به صورت مولتی پلیر به همراه 4 بازیکن دیگر انجام دهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

نام: Dead Rising 2
حجم فایل: 6 گیگابایت
شرکت سازنده: Capcom Vancouver
تاریخ انتشار: 2010
امتیاز استیم: 7
نسخه: 0xdeadc0de
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن / ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Capcom
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/27 نسخه Dead Rising 2 - 0xdeadc0de اضافه شد.
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *