دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Enceladus – PC

Enceladus دور از جاده های تاریخ تمدن بشری، یک ناهنجاری و ناهماهنگی در فضا-زمان به یک باره اتفاق افتاد. این حادثه در یکی از قمرهای سیاره زحل به نام Encelade رخ داد. سفینه ها و فضاپیماهای ناشناس  انسان ها را غافلگیر می کنند. یک نسل کشی واقعی! اینگونه به نظر می رسد که زمین هم با حمله ای مورد تجاوز قرار گرفته است. تنها یک گروه کوچک می باشد که در نزدیکی Encelade به مقابله با حمله ها پرداخته است. با نزدیک شدن به سطح یخی این قمر، تنها یک امید و روزنه برای دفاع در برابر دشمن ناشناس از دنیای دیگر وجود دارد. بازی Encelade با الهام از پلی استیشن و Saturn era با تلفین گیم پلی مکانیکی و هنری توانسته یک بازی متفاوت و جذاب را ایجاد و به عرضه در آورد.

سایر مشخصات : بازی Encelade دارای گیم پلی و کنترل آسانی می باشد. مهارت ها و توانایی های مورد نیاز برای مبارزه تنها در 7 سطح مختلف در دسترس می باشند. در این بازی شما باید کنترل Frost را عهده دار شوید. یک سفیه فضایی که قادر به شلیک های نوری و انفجاری و همچنین یک لیزر بسیار قدرتمند می باشد. همچنین توانایی انفجارهای قدرتمند را دارا می باشد که برای مواقعی که به مشکل برخواهید خورد، بسیار مناسب و ایده آل می باشد. اما ویژگی منحصر به فرد Frost قابلیت teleport آن می باشد. تنها با فشار داد یک دکمه ساده می توانید Frost را به روح تبدیل کنید و همچنان از خود دفاع کنید. به طور خلاصه Frost یک یار قدرتمند و سخت جان است که در کنار شما قرار دارد. بازی Enceladus یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم و انرژی نهفته در وجودتان را تخلیه کند.

Enceladus.center

مشخصات بازی Enceladus :

نام بازی : Enceladus

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1Nov, 2017

شرکت سازنده : Storybird”,”Julien Rocca

منتشر کننده : Look At My Game”,”Plug In Digital

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Enceladus

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *