دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Black Snow – PC نسخه SKIDROW

در ماه مارس سال 1943، گروه ضربتی Volkhov با گروه های دیگر تلفیق شدند تا گروه 8A را بوجود بیاورند. این گروه در پی دستیابی به هدفی بسیار حساس بودند. آنها می بایست خط دفاعی دشمن از روستاهای Voronovo و Lodva را می شکستند و فشار را از آن نقطه به Sologubovka زیاد می کردند. همچنین این گروه باید خط راه آهن Mga-Kirishi را تسخیر کنند که منطقه Turyshkino را به نقطه ای حساس تبدیل کرده است. این گروه همچنین با تانک های Churchill تجهیز شدند تا کارایی بیشتری داشته باشند. بازی Graviteam Tactics Mius Front Black Snow روایتگر این داستان بسیار زیبا است.

سایر توضیحات: بازی Graviteam Tactics Mius Front Black Snow شما را در خط مقدم جبهه مبارزه با نازی ها خواهد برد که در آن شما باید با استفاده از سواره نظام و نیز تانک های زره پوش به جنگ دشمن بروید. بازی Graviteam Tactics Mius Front Black Snow توسط شرکت Graviteam تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Graviteam Tactics Mius Front Black Snow center

مشخصات بازی Graviteam Tactics Mius Front Black Snow :

نام بازی : Graviteam Tactics Mius Front Black Snow

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Graviteam

منتشر کننده : Graviteam

سبک بازی : شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Graviteam Tactics Mius Front Black Snow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *