دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Killing Floor 2 برای PS4 + آپدیت

Killing Floor 2 یکی از بازی های سبک اول شخص شوتر بشمار می آید که اتفاقات و حوادث پس از نسخه اول را روایت می کند . در Killing Floor ، شرکت زیست فناوری Horizine تلاش میکرد تا کلون نظامی را خلق کند که این طرح توسط یک محقق دیوانه ربوده شد و در کشور انگلستان پیاده سازی گردید . در حال حاضر ، کلون ها به سرعت در سراسر اروپا گسترش می یابند و اتحادیه اروپا برای پاسخ دادن به برخی ابهامات ، ناتوان است . داستان Killing Floor 2 ، یک ماه پس از نسخه اول به تصویر کشده می شود ، جایی که این شیوع به خارج از اروپا نیز کشیده شده است و به زودی شاهد فروپاشی دولت ها و سیستم های ارتباطی خواهیم بود . بازی از کاراکترهای مختلفی تشکیل شده که در برابر گروهی موسوم به Zeds مبارزه می کنند . با پشت سر گذاشتن هر ماموریت ، بر تعداد دشمنان افزوده خواهد شد و نوعشان نیز از نظر قدرت تغییر خواهد کرد .

سایر توضیحات : Killing Floor 2 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Tripwire Interactive طراحی و ساخته شده و در سال 2017 توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . در پایان هر مرحله ، رئیس بزرگ انتظار شما را می کشد که هرکدام باید با یک استراتژی خاص کشته شوند . در طول بازی ، آیتم هایی مانند کمک های اولیه ، سلاح ، مهمات و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که با جمع آوری آنها می توانید موفقیت خود را تضمین کنید . با کشتن هر دشمن ، امتیازی نصیبتان می شود و بازی این امکان را به شما می دهد تا مهارت های خود را ارتقا داده و به تجهیزات پیشرفته و سلاح های مرگبار دسترسی داشته باشید . سلامت کراکترها تنها با استفاده از کمک های اولیه قابل بازگشت است و در صورتی که تمامی اعضای تیم کشته شوند ، ماموریت از دست خواهد رفت و شما باید از ابتدا شانس خود را امتحان کنید . بازی عاوه بر بخش تکنفره ، از حالت مولتی پلیر و co-op نیز پشتیبانی می کند که حداکثر 6 بازیکن می توانند بطور همزمان به رقابت با یکدیگر بپردازند .

Killing Floor 2 center

مشخصات بازی Killing Floor 2 :

نام بازی : Killing Floor 2

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tripwire Interactive

منتشر کننده : Tripwire Interactive

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +17

لینک مرتبط : PlayStation

Killing Floor 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *