دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی METAL DOGS – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی METAL DOGS

سگ های فلزی یک بازی اکشن و دانلود بازی نقش آفرینی ساخته شده توسط 24Frame, Inc. است که در فروشگاه استیم موجود می‌باشد. بازی دارای داستانی گسترده است که در آینده‌ای دور، مردمان دنیا به تمدنی جدید و فناوری پیشرفته تبدیل شده‌اند. در این دوران، جنگ‌ها با استفاده از ربات‌ها و خودروهای هوشمند که توسط تکنولوژی پیشرفته ساخته شده‌اند، صورت می‌گیرند. پس اگر به بازی های اکشن و حماسی علاقه دارید ، امروز در سایت دانلود فارسی یکی از این بازی هارا برای شما آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید.

در واقع در بازی سگ های فلری شما در نقش یکی از ماشین‌های جنگی قرار خواهید گرفت و به عنوان یکی از عضوان سپاه دانلود بازی METAL DOGS حضور خواهید داشت. در روند بازی، شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات جنگی خود و نیروهای دیگر سپاه، به مبارزه با دشمنان پرداخته و مهارت‌های خود را در بهترین حالت ممکن نشان دهید.

دانلود بازی METAL DOGS

در دانلود بازی METAL DOGS کامپیوتر ، شما می‌توانید با توجه به نوع ربات و تجهیزاتی که برای مبارزه با دشمنان خود می‌خواهید استفاده کنید، دست به ساخت ربات خود بزنید. همچنین بازی دارای یک سیستم ارتقاء بوده و شما می‌توانید با جمع‌آوری منابع و پول و خرید تجهیزات جدید، توانایی‌های خود و دستگاه خود را بهتر کنید. این بازی دارای گرافیکی بسیار زیبا و جزئیاتی دقیق می‌باشد که با فضایی خشن و علمی ترکیب شده است.

همچنین، صداگذاری بازی به خوبی انجام شده و با موسیقی‌های مناسب، برای شما تجربه‌ای فوق‌العاده و خاص از بازی را به ارمغان می‌آورد. دانلود بازی METAL DOGS برای PC با رعایت اصول بازی‌های اکشن، توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و به عنوان یکی از بازی‌های پرفروش در فروشگاه استیم شناخته شود. در کل، METAL DOGS یک بازی جذاب و زیباست که به دلیل داشتن داستانی قوی، گرافیکی بسیار زیبا و فضای علمی جذاب، توانسته است قلب طرفداران بسیاری از بازی‌های اکشن را به خود جلب کند.


نام: METAL DOGS
حجم فایل: 1.19 گیگابایت
شرکت سازنده: 24Frame,inc.
تاریخ انتشار: Mar, 2023
امتیاز استیم: 8.3 از 10
نسخه: TENOKE
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن, Indie, نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: 24Frame,inc.
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *